ورود تاج به پرونده کاپیتان‌های سرخابی

ورود تاج به پرونده کاپیتان‌های سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تجدید نظر خواهی ویژه در پرونده دربی و درگیری کاپیتان های سرخابی خبر داد.

تجدید نظر خواهی ویژه در فدراسیون فوتبال تنها با امضای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و توسط کمیته انضباطی انجام می شود و این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال در احکام صادره ی خود  برای متخلفان دربی از جمله رحمتی و حسینی، از قطعی بودن احکام این بازیکنان صحبت کرده بود.

با این وجود اما حسن زاده در این باره گفت: تجدید نظر خواهی ویژه باشگاههای پرسپولیس و استقلال برای کاپیتان های تنبیه شده خود در شهرآورد 84، با حضور اعضای انضباطی بررسی شد که رای مقتضی صادر و به زودی ابلاغ می شود.

صحبتهای حسن زاده نشان می دهد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با امضای حکم تجدید نظر خواهی ویژه شخصا در این پرونده ورود کرده و نکته ابهام بر انگیز در این پرونده به محرومیت سید جلال حسینی باز می گردد. حسینی در دیدار برابر سپاهان شرکت نکرد و اگر کمیته انضباطی محرومیت این بازیکن را مورد بخشش قرار دهد، مشخص نیست که حسینی و باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

قطعا در روزهای آینده با انتشار رای این پرونده این ابهامات از بین خواهد رفت اما بخشیده شدن حسینی و رحمتی با ورود تاج قطعا جنجال های زیادی را در پی خواهد داشت.