تیته: آرزو داشتم مسی در برزیل متولد شده بود

تیته: آرزو داشتم مسی در برزیل متولد شده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی برزیل اعلام کرد آرزو داشته است اعجوبه آرژانتینی بارسلونا در کشور برزیل متولد شده بود.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه لیونل مسی تا به حال به همراه باشگاه بارسلونا به افتخارات بی شماری دست یافته است و 5 بار موفق به کسب جایزه توپ طلای اروپا شده است، هنوز موفق نشده است در تیم ملی بزرگسالان آرژانتین به افتخار تیمی دست یابد. با این حال سرمربی تیم ملی رقیب آرژانتین، تیته در مصاحبه ای که با وبسایت AS داشت اعلام کرد آرزو داشته است این اعجوبه آرژانتینی در برزیل متولد شده بود:

آرزو داشتم مسی در برزیل متولد شده بود. با اینکه آرژانتین همیشه رقیب ما بوده است، اما باید اعلام کنم آن ها را تحسین می کنم. مسی به معنای واقعی فوق العاده است، قدرت خلق موقعیت او فرازمینی است و تا حدی غیر طبیعی به نظر می رسد. او چیزهایی را می بیند که سایر بازیکنان از دیدن آن عاجزند.

مسی عموما با رقیب همیشگی خود یعنی کریستیانو رونالدو مقایسه می شود. اما تیته این دو را دو بازیکن کاملا متفاوت از هم دانست و اعلام کرد اگر این دو بازیکن در یک تیم به میدان بروند، سایر تیم های جهان را نابود خواهند کرد:

آن ها سبک متفاوتی دارند، یکی از آن ها مهاجمی گلزن است و دیگری بازیساز، پر شور و جادویی. اگر روزی آن دو در یک تیم به میدان بروند، تیم های رقیب را نابود خواهند کرد.

1899