وراتی: پاریسن ژرمن دین بزرگی نسبت به لئوناردو دارد

وراتی: پاریسن ژرمن دین بزرگی نسبت به لئوناردو دارد

وبسایت رسمی برنامه نود – مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاریسن ژرمن به ستایش از لئوناردو، هافبک سابق میلان که سابقه حضور در کادر مدیریتی تیم پاریسی را هم دارد پرداخت و حضور خود در این تیم را مدیون لئوناردو دانست.

به گزارش وب سایت نود، لئوناردو در سال 2012، مدیر ورزشی پاریسی ها بود و توانست وراتی را از پسکارا جذب کند. وراتی هم اکنون به یکی از بهترین هافبک های حال حاضر جهان تبدیل شده است.

به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، مارکو وراتی معتقد است که بخشی از موفقیت حال حاضر پاریسن ژرمن به خاطر لئوناردو بوده است. وی طی مصاحبه ای با کانال پلاس فرانسه در خصوص گفت:

لئوناردو در پاریس سنت ژرمن تاریخ سازی کرده است. او یک پروژه بزرگ را در این باشگاه شروع کرد و حالا بعد از چهار یا پنج سال، به خاطر لئوناردو پی اس جی به یک تیم بزرگ تبدیل شده است. او بازیکنان بزرگی را به اینجا آورد که موفق به کسب جام و قهرمانی هایی شدند. او فوتبال را درک می کند و به طور کامل می شناسد. من رابطه بسیار خوبی با او دارم. من باید قدردان او باشم که من را به این باشگاه آورد.

بازگشت لئوناردو به باشگاه؟ این تصمیم گیری بر عهده من نیست. اگر در حال حاضر در پاریس هستم، باید از وی تشکر کنم. من فقط می توانم بگویم که او به خوبی نشان داد که فوتبال را می فهمد.

پاریسن ژرمن در سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و تا پیش از فصل جاری، صدرنشین و قهرمان بلامنازع لیگ فرانسه محسوب می شد.

4416