سویا در پی تمدید قرارداد سمپائولی

سویا در پی تمدید قرارداد سمپائولی

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که در روزهای اخیر از خورخه سمپائولی به عنوان یکی از گزینه های مد نظر باشگاه بارسلونا برای جانشینی لوییز انریکه یاد شده است، باشگاه آندولوسی در نظر دارد تا قرارداد این مربی آرژانتینی را تمدید کند.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی آرژانتینی سویا در حالیکه ابتدای فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، نتایج فوق العاده ای با این تیم کسب کرده و در حال حاضر با این تیم در رتبه سوم لالیگا قرار دارد. با این حال مدیر باشگاه آندولوسی خبر از این داد که این باشگاه به زودی پیشنهاد تمدید قراردادی یک ساله را به مربی سابق تیم ملی شیلی خواهد داد. این در حالی است که شایعات گسترده ای پیرامون حضور سمپائولی در باشگاه بارسلونا به گوش می رسد، خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا در این خصوص در مصاحبه با رادیو Cadena Ser اعلام کرد:

دوست داریم سمپائولی اینجا بماند، از بازی های تهاجمی او راضی هستیم و پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله ای را به او داده ایم.

کاسترو همچنین تایید کرد بند بازخرید این مربی آرژانتینی تنها 1.5 میلیون یورو است و در صورتیکه باشگاه دیگری این رقم را بپردازد می تواند سمپائولی را به خدمت بگیرد. هفته گذشته پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن انتقادات فراوانی از لوییز انریکه صورت گرفت و شایعات فراوانی مبنی بر احتمال حضور سمپائولی در این تیم به گوش رسید، همچنین خود سمپائولی نیز احتمال حضورش در نیوکمپ را رد نکرد تا این شایعات تا حدی رنگ واقعیت بگیرند.

1899