انتقاد مجدد لاپورتا از کادر مدیریتی بارسلونا

انتقاد مجدد لاپورتا از کادر مدیریتی بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - خوان لاپورتا در پیامی که در حساب شبکه اجتماعی اش منتشر کرد به انتقاد از مدیریت فعلی بارسلونا پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری که به نظر می رسید به راحتی موفق به پیروزی خواهد شد، مقابل تیم هفدهم جدول لگانس به سختی و با گل دقیقه 90 لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید تا انتقادات هواداران این تیم علیه انریکه و کادر فنی افزایش یابد. همچنین برخی از بازیکنان بارسلونا با نمایش ضعیفی که داشتند مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفتند تا شرایط این تیم بیش از پیش بحرانی شود. خوان لاپورتا، مدیر اسبق بارسلونا نیز یکی از افرادی بود که با استقاده از شبکه اجتماعی اش به انتقاد از کادر مدیریتی بارسلونا پرداخت، او در حساب توئیتری خود نوشت:

بارسا آسیب پذیر شده است، اختلاف عقیده بین هواداران موج می زند و تاثیر لاماسیا روی تیم اصلی از بین رفته است. تنها نکته مثبت این دیدار کسب 3 امتیاز بود.

لاپورتا تنها کسی نبود که از کادر مدیریتی بارسلونا به انتقاد پرداخت، تونی فریکشا که از رقبای بارتومئو برای کسب مقام مدیریت بارسلونا بود و همچنین در زمان مدیریت لاپورتا به عنوان یکی از وکلای بارسلونا فعالیت می کرد در خصوص عدم خوشحالی مسی پس از گل دوم چنین توئیت کرد:

عکس العمل مسی پس از گل دوم خود، به بهترین نحو ممکن شرایط هواداران در برابر بارسا را نشان داد.

در حالی که بارسا شرایط بحرانی را پشت سر می گذارد، این تیم هفته آنده باید در نبردی سخت در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید برود.

1899