کلوپ: ممکن است با لسترسیتی جدیدی مواجه شویم

کلوپ: ممکن است با لسترسیتی جدیدی مواجه شویم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی لیورپول در مورد بازی با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به شاگردانش هشدار داده است.

به گزارش وبسایت نود، یورگن کلوپ ضمن تاکید بر اینکه لیورپول هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد به شاگردانش در مورد بازی هفته آینده با لسترسیتی هشدار داده است.

کلوپ به وبسایت رسمی باشگاه لیورپول گفته:

لسترسیتی در شرایط دشواری قرار دارد. آن ها در کورس بقا در لیگ قرار گرفتند و شاید الان متوجه شوند این فصل جز تلاش برای ماندن در لیگ کار دیگری نمی توانند انجام دهند و همین باعث شود بار دیگر تمرکز کنند. ممکن است ما اولین تیمی باشیم که با لسترسیتی جدید مواجه می شویم اما کسب پیروزی ممکن است.

پس از لستر باید با آرسنال در آنفیلد بازی می کنیم و همه می دانیم آن ها چقدر تیم خوبی هستند. بازی سختی خواهد بود اما پیروزی ممکن است و من همیشه برای دست یافتن به پیروزی سعی خودم را می کنم. برای پیروزی در این بازی ها به همه بازیکنان مان در بهترین حالت شان نیاز داریم.

لیورپول در ماه ژانویه نتایج ضعیفی گرفت و از جام اتحادیه و حذفی کنار رفت و فاصله اش با صدر جدول لیگ بیشتر شد اما کلوپ هنوز به قهرمانی تیمی ش در لیگ امید دارد.

ژانویه یک تجربه برای ما بود. به نوعی یک یادآوری برای ما بود. به اتفاقات این ماه نیاز نداشتیم اما باید آن ها را قبول کنیم. همه چیز خوب است تا زمانی که اوضاع دیگر خوب نیست. می توانم درک کنم چرا مردم چنین احساسی دارند اما این حقیقت ندارد. حقیقت این است که ما هنوز شانس قهرمانی داریم. چند بار گفتم که بهترین مربی دنیا نیستم اما در ماندن در مسیر درست تبحر دارم.

2031