سیف برقی خبر داد/ از عوامل تدارکات تیم های ملی تقدیر می شود

سیف برقی خبر داد/ از عوامل تدارکات تیم های ملی تقدیر می شود

رئیس کمیته پزشکی از حضور عوامل تدارکات تیم های ملی فوتبال در پنجاهمین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت مردان خبر داد.

به گزارش کاپ، توحید سیف برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون گفت: در پنجاهمین همایش سلامت و زندگی با موضوع سلامت مردان از همکاران و زحمتکشان عوامل تدارکات تیمهای ملی فوتبال تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در این مراسم که به مناسبت پنجاهمین همایش سلامت و زندگی در روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه از ساعت ۱۵:۳۰ در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد همزمان با هفته سلامت مردان موضوع سلامت مردان توسط اساتید دانشگاهی و کارشناسان خبره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون در ادامه بیان کرد: دکتر محمد رضا نوروزی فوق تخصص اورولوژی و دبیرعلمی انجمن اورولوژی ایران، دکتر رضا ناظری روانشناس بالینی و دکتر پژوهان نجفی اساتیدی هستند که موضوع سلامت مردان را از نظر بیماریهای جسمی، مشکلات روحی و روانی، ورزش و فعالیت و نیز موضوعات معنوی در مردان مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. همچنین چهره محبوب رادیو و تلویزیون منوچهر آذری مهمان ویژه این همایش است.

دکتر سیف برقی در پایان اظهار داشت:  در این همایش که با همکاری سازمان تیمهای ملی، کمیته فرهنگی، اجتماعی و بازی جوانمردانه و نیز کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار می شود، قرار است از همکاران و زحمتکشان عوامل تدارکات تیمهای ملی فوتبال توسط مسئولین فدراسیون تجلیل شود.