انریکه: علت سوت های اعتراضی علیه گومز را متوجه نمی شوم؛ بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم

انریکه: علت سوت های اعتراضی علیه گومز را متوجه نمی شوم؛ بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه که تحت انتقادات فراوانی قرار دارد در کنفرانس خبری پس از دیدار بارسلونا و لگانس از هواداران این تیم درخواست کرد تا از شاگردانش حمایت کنند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا پس از شکست سنگین لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن نیاز به بردی پر گل داشت تا روحیه از دست رفته خود را به دست آورد، دیدار مقابل لگانس هفدهم جدولی فرصت مناسبی برای این تیم بود اما علی رغم اینکه بارسا در دقیقه 4 توسط مسی به گل رسید تا نوید دیداری پر گل بدهد، در ادامه با نمایشی مایوس کننده باعث خشم هوادارانش شد. در این دیدار جو حاکم بر سکو های نیوکمپ جو عجیبی بود، در بخش هایی از ورزشگاه گروهی از هواداران به تشویق مربی بارسا می پرداختند و در بخش های دیگر به هو کردن او مشغول بودند. در اواسط نیمه دوم این دیدار لوییز انریکه آندره گومز را با آندرس اینیستا تعویض کرد و این هافبک پرتغالی در میان سوت های اعتراضی هواداران بارسلونا زمین بازی را ترک کرد تا این مربی 46 ساله پس از این دیدار به حمایت از گومز بپردازد، او در کنفرانس خبری پس از این دیدار گفت:

پس از شکست سختی که در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شدیم شرایط دشواری داشتیم، خیلی زود به گل رسیدیم و در دقایق ابتدایی نمایش خوبی ارائه دادیم اما نباید فراموش کنیم که شکستی که در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شدیم اعتماد به نفس ما را کاهش داده است. لگانس چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام تلاشش در این دیدار حاضر شد و مارک روی 3 یا 4 صحنه عکس العمل های حیاتی نشان داد. شرایط را درک می کنم و می دانم هواداران ما عصبانی هستند اما در حال حاضر به حمایت احتیاج داریم و نه به سوت های اعتراضی. علت سوت های اعتراضی علیه گومز را متوجه نمی شوم، مربی مبتدی نیستم تا در صورتیکه این سوت ها علیه من به صدا در آیند ناراحت شوم اما وقتی این اعتراض ها علیه بازیکنانم صورت می گیرد باعث ناراحتی من می شود. همه انتقادهای صورت گرفته پس از دیدار مقابل پاریسن ژرمن را می پذیرم اما همه بازیکنان زمانی که داخل زمین هستند نیاز به حمایت همه جانبه دارند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

1899