پیروزی باارزش میلان مقابل فیورنتینا

پیروزی باارزش میلان مقابل فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان وینچنزو مونتلا با ارائه یک بازی حساب شده توانستند مقابل بنفش ها به برتری برسند و با 44 امتیاز، همچنان بالاتر از فیورنتینا در رتبه هفتم قرار داشته باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه بازیکنان فیورنتینا تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند اما این میلان بود که در دقیقه 16 به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ارسال خوسه سوسا در محوطه جریمه به یورای کوچکا رسید و او هم با یک ضربه سر دیدنی، دروازه را باز کرد.

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و در دقیقه 20، فیورنتینا کار را به تساوی کشید. حرکت خوب فدریکو کیه زا در سمت چپ محوطه جریمه میلان و ارسال دقیق او به دهانه دروازه، با ضربه تمام کننده نیکلا کالینیچ، حساب کار را 1-1 کرد.

بعد از این گل بار دیگر بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 31، جرارد دلوفئو بار دیگر میلان را پیش انداخت.

روی پاس ماریوپاشالیچ، دلوفئو پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فیورنتینا فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول این بنفش ها بودند که تلاش بیشتری برای گلزنی انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و نیمه اول با برتری میلان به پایان رسید.

روند بازی در نیمه دوم تغییر نکرد و هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش زیادی کردند و موقعیت هایی هم داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و بازی در نهایت با برتری میلان به پایان رسید.