بارسلونا 2 - 1 لگانس؛ مسی خشمگین ناجی بارسلونا و انریکه!

بارسلونا 2 - 1 لگانس؛ مسی خشمگین ناجی بارسلونا و انریکه!

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و لگانس در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که بارسا پس از شکست سنگینی که در لیگ قهرمانان اروپا داشت برای بازگشت به روزهای عادی خود نیاز به بردی پر گل مقابل لگانس داشت، این تیم همچنین برای بیشتر نشدن اختلاف امتیاز با تیم صدر نشین نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشت. از سوی مقابل لگانس در حالی به نیوکمپ رفت که تنها یک رتبه تا منطقه سقوط فاصله دارد و ممکن است دوباره به مسابقات دست دوم اسپانیا سقوط کند. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن، روبرتو، اومتیتی، متیو، دینیه، راکیتیچ، گومز، رافینیا، مسی، سوارز، نیمار

ترکیب لگانس:

هررین، تیتو، مانتووانی، سیوواس، ریکو، آلبرتو، موران، ال زهر، پیرس، زیمانوفسکی، گوئررو

بارسا این دیدار را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به نتیجه رسید.

دقیقه ۴: ارسال تماشایی و بیرون پای سوارز دروازه خالی را مقابل مسی قرار داد تا این اعجوبه آرژانتینی به راحتی نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

در ادامه بارسا باز هم به تسلط خود بر بازی ادامه داد اما روی یک ضد حمله بارسا غافلگیر شد اما درخشش تراشتگن مانع گلزنی بازیکنان لگانس شد. در ادامه آن انتظاری که از بارسا داشتیم برآورده نشد و این تیم موفق نشد موقعیت های مناسبی روی دروازه حریف ایجاد کند و اگر درخشش تراشتگن نبود، این احتمال وجود داشت تا بازی به تساوی کشانده شود. در نهایت در دیداری نه چندان جذاب بارسا نیمه نخست را با بردی خفیف به پایان برد.

لگانس نیمه دوم این دیدار را با هدف دفاع و ضد حمله آغاز کرد و بدین ترتیب به بارسلونا اجازه نداد تا موقعیت خطرناکی ایجاد کند. لگانس در نیمه دوم موقعیتی تک به نیز به دست آورد و باز هم درخشش تراشتگن مانع گلزنی ابن تیم شد.

دقیقه ۶۸: حرکت انفرادی و انفجاری رافینیا از معدود حملات خطرناک بارسا در این نیمه بود اما ضربه او از روی خط توسط مدافعین لگانس دفع شد.

دقیقه ۷۱: اشتباه مسلم روبرتو با تصمیم مشکوک داور خطا اعلام نشد تا لگانس توسط لوپز به گل تساوی دست یابد.

دقیقه ۸۹: حرکت انفرادی نیمار باعث شد تا مدافعین لگانس مجبور به خطا روی او شوند تا داور این دیدار اعلام پنالتی کند، مسی پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد گل برتری بارسا را به ثمر برساند. نکته عجیب پس از این گل آن بود که مسی هیچگونه خوشحالی پس از این گل نکرد تا به نوعی اعتراضش را به سبک بازی بارسلونا نشان دهد.

در اوقات تلف شده زهر این فرصت را داشت تا باز هم بازی را به تساوی بکشاند اما شوت سر کش او از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازیکنان بارسلونا نفسی به راحتی بکشند. در نهایت نیمه دوم این دیدار در حالی به پایان رسید که بارسلونا هیچ نشانی از آن بارسلونای آماده نداشت و در مقابل تیم هفدهم جدول نیز با سختی به پیروزی رسید، این تیم حتی می توانست با شکست این دیدار را به پایان ببرد اما درخشش تراشتگن و گل های لیونل مسی که مشخصا عصبی به نظر می رسید مانع از این شد که اختلاف کاتالان ها با صدر جدول افزایش یابد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899