میلان 2 - 1 فیورنتینا؛ پیروزی شیرین روسونری با گلزنی دلوفئو

میلان 2 - 1 فیورنتینا؛ پیروزی شیرین روسونری با گلزنی دلوفئو

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان مونتلا با شکست بنفش های فلورانس توانستند به پیروزی حیاتی در کورس سهمیه رقابت های اروپایی دست یابند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های میلان و فیورنتینا از هفته بیست و پنجم سری آ در ساعت 23:15 در سن سیرو به مصاف یکدیگر رفتند.

میلان

دوناروما، آباته، گومز، پالتا، وانگیونی، کوتسکا، سوسا، پاسالیچ، سوسو، باکا، دلوفوئو

فیورنتینا

تاتاروسانو، رودریگز، سالسیدو، آستوری، وچینو، کریستفورو، سانچز، والرو، کیه زا، ایلیچیچ، کالینیچ

لحظات حساس بازی

دقیقه 18: تیم میلان روی ضربه آزار ارسالی سوسا و ضربه سر کوتسکا توانست به یک گل زوهنگام دست یابد.

دقیقه 20: شادی بازیکنان میلان دیری نپایید و فیورنتینا خیلی زود توانست بازی را به تساوی بکشاند. کیه زا سانتر خوبی به دهانه دروازه ارسال کرد و کالینیچ زودتر از گومز خودش را به توپ رساند و توانست دروازه دوناروما را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 31: دلوفئو خرید جدید میلان که در ماه ژانویه با قراردادی قرضی از اورتون به این تیم پیوست توانست میلان را بار دیگر پیش بندازد. بازیکنان فیورنتینا توپ را لو دادند و پاسالیچ توپ را به دلوفئو رساند و این بازیکن پس از عبور از دو بازیکن حریف با یک ضربه تماشایی دروازه را باز کرد.

دقیقه 51: تیم مهمان نیمه دوم را خوب شروع کرد و بازیکنان این تیم پس از سرنگونی کالینیچ توسط گومز پشت محوطه اعتقاد داشتند که مدافع میلان باید اخراج می شده اما داور تنها به یک کارت زرد اکتفا کرد.

دقیقه 74: سوسو در داخل محوطه جریمه فیورنتینا سرنگون شد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور به این بازیکن به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد.

دقیقه 85: میلان در جدی ترین موقعیت خود در نیمه دوم می توانست توسط آباته که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود به گل سوم برسد اما تاتاروسانو مانع از گلزنی مدافع میلان شد.

این بازی در نهایت با پیروزی میلان به ثمر رسید تا شاگردان مونتلا با 44 امتیاز در رده هفتم قرار بگیرند. فیورنتینا هم با 40 امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031