بولونیا 0-1 اینتر؛ پیروزی سخت نراتزوری و صعود به رده چهارم

بولونیا 0-1 اینتر؛ پیروزی سخت نراتزوری و صعود به رده چهارم

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر با برتری مقابل بولونیا، به رده چهارم جدول رفت.

به گزارش وبسایت نود، اینتر در ادامه روند خوب خود در سری آ، این هفته موفق شد بولونیا را هر چند به سختی شکست دهد و با 48 امتیاز به رده چهارم جدول برسد.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته بیست و پنجم سری آ، بولونیا در ورزشگاه خانگی خود Renato Dell'Ara، با حضور بیش از 28 هزار نفر تماشاگر میزبان اینتر بود. قضاوت این مسابقه برعهده ماتزولنی بود. ترکیب ابتدایی دو تیم برای این بازی این گونه بود:

بولونیا

داکوستا، ام بایه، اویکونومو، تروسیدیس، ماسینا، جمائیلی، پولگار، ناجی، وردی، پتکوویچ، کریچی

اینتر

هندانوویچ، موریو، مدل، میراندا، دی آمبروسیو، گاگلیاردینی، ماریو، کاندروا، ادر، پریشیچ، پالاسیو

نیمه اول بازی شاهد یک مسابقه کم افت و خیز بودیم، همانطور که آمار و ارقام نشان می داد، دو تیم در نیمه های اول بازی های اخیر خود (بولونیا در خانه و اینتر در خارج از خانه) نمایش خیلی خوبی نداشتند و این بازی هم این موضوع را بار دیگر نشان داد. البته بولونیا به نسبت دو بازی قبلی خانگی خود شرایط دفاعی بهتری داشت.

تیم دونادونی که در مقابل ناپولی هفت گل در خانه خورد و در بازی مقابل میلان بحران زده هم شکست خورد، به دنبال پایان دادن به سه شکست متوالی خود بود و انصافاً در نیمه اول مجالی برای گلزنی به میهمان نداد. تنها موقعیت جدی بازی در نیمه اول، توسط پالاسیو به هدر رفت. پاس خوب از جناح چپ در دهانه دروازه به این بازیکن آرژانتینی رسید ولی او در چندقدمی گل، ضربه اش را به آسمان نواخت.

به این ترتیب نیمه نخست کم هیجان و کم حادثه بولونیا - اینتر، با تساوی بدون گل پایان یافت.

اما با شروع نیمه دوم، اینتر میل بیشتری برای گلزنی نسبت به حریف نشان داد. یاران پیولی که می خواستند همچنان به روند خوب خود ادامه دهند و البته به جز سری آ، امید دیگری در این فصل ندارند. در نیمه دوم به دو موقعیت های خوبی رسیدند. پریشیچ دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. یک بار ضربه والی مانند او برگشت داده شد و بار دیگر هم شوت او به آسمان رفت. ادر هم می توانست در نقش گلزن ظاهر شود که این بازیکن هم قدر فرصت خوب به دست آمده را ندانست تا بازی همچنان 0-0 بماند.

در حالی که با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بازی متعادل تر شده بود و حتی بولونیا قصد داشت روی ضدحملات به اینتر ضربه بزند، ولی اینتر بالاخره توانست به گل برتری برسد. دقیقه 74 گابریل باربوسا به زمین آمد و این بازیکن هفت دقیقه پس از ورودش به زمین، کار حریف را تمام کرد.

دقیقه 81: قفل دروازه حریف بالاخره فروریخت. اینتر که یک بار در نیمه اول حرکتی مشابه را پایه گذاری کرده بود، به همان شکل این بار حمله کرد و به گل رسید. دی آمبروسیو به عمق رفت و در دهانه دروازه گابریل را صاحب توپ کرد و ضربه او در مقابل دروازه خالی راهی گل شد. بولونیا که آمار بسیار بدی در گل خوردن در دقایق پایانی داشت، باز هم در 15 دقیقه پایانی گل خورد.  آن ها در این فصل در ۱۵ دقیقه پایانی بازی هایشان، 15 گل خورده اند که بیش از هر تیم دیگری در سری آ است.

در نهایت اینتر در ده دقیقه پایانی به خوبی مقاومت کرد و به یک برد دیگر دست یافت. آن ها به دلیل تفاضل گل برتر اکنون در رده چهارم قرار دارند. بولونیا با قبول چهارمین شکست متوالی خود، فعلاً در همان رده چهاردهم باقی ماند.

این نهمین برد اینتر در ده مسابقه اخیرش در سری آ بود که این آمار بیش از هر تیم دیگری است. اینتر با این برد، 48 امتیازی شد که این بهترین عملکرد آن ها تا هفته بیست و پنجم سری آ، از فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ است. آخرین بار اینتر در آن فصل قهرمان سری آ شد. 

دانلود خلاصه بازی بولونیا 0-1 اینتر

1878