سیمئونه: روحیه جنگندگی ما قابل ستایش است

سیمئونه: روحیه جنگندگی ما قابل ستایش است

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیداری که مطابق معمول گامیرو از روی نیمکت بازی را آغاز کرد، نیمه دوم به میدان آمد و موفق شد تنها در حدود 5 دقیقه هت تریک کند و پیروزی را برای اتلتی به ارمغان بیاورد.

به گزارش وبسایت نود، اتلتی در ابتدای نیمه دوم خیلی زود توسط کاراسکو به گل رسید اما گل تساوی بخش آلوارز همه چیز را به تساوی کشاند تا اینکه گامیرو از دقیقه 80 تا 85 موفق شد 3 بار دروازه حریف را باز کند تا اتلتی با پیروزی از این دیدار خارج از خانه سخت خارج شود تا به اختلاف یک امتیازی سویا برسد. گامیرو با این هت تریک رکورد سریع ترین هت تریک تاریخ لالیگا که تا پیش از این در اختیار ببتو بود را به نام خود ثبت کرد. سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار ضمن تقدیر از روحیه جنگندگی بازیکنان اتلتی در خصوص این دیدار گفت:

تعویض های انجام شده در نیمه دوم فوق العاده ضروری بودند چرا که حریف در میانه میدان بازی را به تعادل کشانده بود و اجازه حمله به ما نمی داد. چیزی غیر از این را انتظار نداشتیم چرا که همیشه در این ورزشگاه به سختی به پیروزی می رسیم. از عملکرد گامیرو رضایت کامل دارم چراکه 3 بار گلزنی در دیداری به این درجه از حساسیت آسان نخواهد بود. در دقایق پایانی این دیدار همانند بازی مقابل سلتا ویگو خطرات زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. باید اعتراف کنم که روحیه جنگندگی بازیکنان اتلتی قابل ستایش است چر که به خوبی مقابل گلی که دریافت کردیم عکس العمل نشان دادیم.

1899