دورتموند 3 - 0 وولفسبورگ؛ برد روحیه بخش و رسیدن به رده سوم جدول

دورتموند 3 - 0 وولفسبورگ؛ برد روحیه بخش و رسیدن به رده سوم جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - دورتموند در هفته بیست و یکم بوندس لیگا موفق شد در ورزشگاه اختصاصی خود وولفسبورگ را با نتیجه 3-0 شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند پس از شکست در دو بازی اخیر موفق شد در هفته بیست و یکم بوندس لیگا در زیگنال ایدونا پارک با نتیجه وولفسبورگ را شکست دهد. هر دو نیمه بازی با برتری تیم میزبان همراه بود و آن ها ضمن به ثمر رساندن گل موفق شدند چندین بار دروازه بنالیو را به صورت جدی تهدید کنند. دورتموند در نیمه دوم بازی بهتری انجام داد و بازیکنان این تیم در مجموع 24 بار به سوی دروازه وولفسبورگ اقدام به شوت زنی کردند. 

با این نتیجه دورتموند در پایان هفته بیست و یکم 37 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد. وولفسبورگ هم 22 امتیازی در رده چهاردم جدول باقی ماند و کماکان خطر سقوط را حس خواهد کرد.

شرح گل ها

جفری بروما دقیقه 20 (گل به خودی): ارسال رویس از داخل محوطه به مقابل دروازه وولفسبورگ با ضربه سر بروما به دروازه خودی، گل اول بازی را رقم زد. مدافع هلندی در حالی که سعی در دفع توپ داشت آن را وارد دروازه بنالیو کرد.

لوکاژ پیژچک (دقیقه 48): ارسال اوبامیانگ به داخل محوطه با اثر گذاری گینتر مقابل دروازه به پیژچک رسید و ضربه سر مدافع لهستانی گل دوم دورتموند را رقم زد.

عثمان دمبله (دقیقه 59): ارسال پیژچک از سمت راست با ضربه سر دمبله گل سوم را برای زرد و مشکلی پوشان رقم زد.

 ترکیب دو تیم

7899