بازی دوستانه: پیروزی برزیل مقابل مکزیک

بازی دوستانه: پیروزی برزیل مقابل مکزیک

استیلی: قوانین‌مان درست نیست که وقتی بازیکن به فوتبالمان فحاشی می‌کند او را سال آینده محروم می‌کنیمپیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قوانین‌مان درست نیست که بازیکنی که به فوتبال‌مان فحاشی می‌کند او را برای سال آینده محروم می‌کنیم.

حسینی: با تیم ملی به ازبکستان نمی‌روممدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دلیل مشکل مالیاتی با تیم ملی به ازبکستان نمی‌روم.

اصفهانیان: همان‌طور که عملکرد خوب داوران با پاداش روبرو است جریمه هم خواهیم کردرئیس کمیته داوری گفت: همان‌طور که ما برای داوران که قضاوت خوبی انجام می‌دهند پاداش در نظر می‌گیریم در طرف مقابل جریمه و محرومیت هم وجود دارد.

سیدجلال و رفیعی از همراهی تیم ملی بازماندند؛مشکل خروجی برای آزمونمشکل مالیاتی سیدجلال حسینی باز هم برای این مدافع دردسرساز شد تا به همراه سروش رفیعی که مشکل خدمتی دارد، نتوانند تیم ملی را در سفر به ازبکستان همراهی کند.

پیروانی: پولادی اگر به ایران بیاید تمام عمر محروم می‌شودمدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهرداد پولادی یک فصل دیگر با باشگاه الشحانیه قطر قرارداد دارد و اگر به خاطر سربازی بخواهد به ایران بیاید با شکایت این باشگاه تا آخر عمر محروم می‌شود.

اظهارات جالب فوتبالیست‌ها در مورد بدهی مالیاتی؛ باشگاه زحمت مالیات ما را هم می‌کشد!طبق اعلام رسمی اداره مالیات کشور، تعدادی از مربیان و بازیکنان فوتبال به خاطر بدهی سنگین به این اداره، ممنوع‌الخروج هستند.

ناراحتی شدید جلال حسینی به خاطر مشکل خروج از کشورحل نشدن مشکل خروج از کشور سید جلال حسینی باعث ناراحتی شدید مدافع تیم ملی فوتبال ایران شده است.

دلخوری آندو از عدم دعوت به مجمع فدراسیون فوتبالکاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان از عدم دعوت به جلسه امروز (دوشنبه) مجمع فدراسیون فوتبال دلخور است.

کاسیاس، پیکه را به آرامش و احترام متقابل دعوت کرددروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در پی سخنان تحریک آمیز مدافع بارسلونا خطاب به رونالدو، وی را به آرامش و احترام متقابل دعوت کرد.

ودیعه‌ی حسین هدایتی در مزایده سرخابی‌ها در آستانه توقیف!دادگاه حقوقی تهران با شکایت یکی از طلبکاران حسین هدایتی، توقیف سپرده اولیه شرکت استیل آذین ایران در مزایده چهارم سرخابی‌ها را دستور داده است.

اولین حضور فغانی در انظار عمومی بعد از اتفاقات تبریز + عکسعلیرضا فغانی بعد از مدت‌ها در انظار عمومی ظاهر شد.

کنایه پیکه به رونالدو:ما بازیکنی نداریم که بعد از باخت جشن تولد بگیردشادی‌های خیابانی هواداران و بازیکنان بارسلونا بدون حاشیه نبود و برای رسانه‌های اسپانیایی به شدت خبرساز و جذاب بود.

شلوغ کاری آندو، هاشم، قوچان نژاد و شجاعی در اردوی تیم ملی!۴ بازیکن بارسایی تیم، در هنگام پخش بازی فینال لیگ قهرمانان، هیجان زیادی داشتند.

رئیس حسابرسی فیفا: رشوه‌‌ای در کار نبود؛وکیل فیفا: اعطای میزبانی‌ها نامشروع بوددومینیکو اسکالا، رئیس سوئیسی- ایتالیایی کمیته حسابرسی فیفا که اعتقاد بر سالم بودن مناسبات مالی فیفا دارد، در گفت‌وگویی حرف‌هایی مخالف سخنان مایکل گارسیا وکیل آمریکایی تحقیق درباره فرآیند اعطای میزبانی جام های جهانی بیان کرد.

جک وارنر با ۱۰ میلیون دلار رشوه چه‌کار کرد؟!نایب رئیس سابق فیفا در سال‌های اخیر تنها در یکی از رشوه‌هایی که دریافت کرد، ۱۰ میلیون دلار پول به دست آورد که اکنون مشخص شده که او با این پول کلان چه کاری صورت داده است.