احتمال جدایی وین رونی از منچستریونایتد طی ده روز آینده

احتمال جدایی وین رونی از منچستریونایتد طی ده روز آینده

وبسایت رسمی برنامه نود - ممکن است ستاره منچستریونایتد این تیم را به مقصد چین ترک کند.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف در گزارشی مدعی شده است وین رونی ممکن است تا پیش از بسته شدن فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال چین، منچستریونایتد را به مقصد یکی از باشگاه های فوتبال چین ترک کند.

اگرچه چندی قبل ژوزه مورینیو عنوان کرده بود وین رونی حداقل تا پایان فصل در منچستریونایتد خواهد ماند ولی در صورتی که کاپیتان منچستریونایتد با انتقال به فوتبال چین موافقت کند، احتمال دارد این بازیکن طی ده روز آینده راهی فوتبال چین شود. فصل نقل و انتقالات در فوتبال چین، سه شنبه هفته آینده روز 28 فوریه به پایان می رسد ولی هنوز چند باشگاه چینی به دنبال رونی هستند و از جذب این بازیکن ملی پوش ناامید نشده اند.

گفته می شود باشگاه های چینی دستمزد سالیانه 32 میلیون پوند را برای رونی درنظر گرفته اند و مشکلی بابت مبلغ درخواستی شیاطین سرخ برای فروش بهترین گلزن خود ندارند. وین رونی که در حال حاضر حدود 300 هزار پوند در هفته حقوق می گیرد هنوز 18 ماه دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد.

دو باشگاه گوانگژو اورگرند و بیجینگ گون اصلی ترین مشتریان رونی هستند، اگرچه هنوز هم انتقال رونی در تابستان گزینه محتمل تری است ولی باشگاه های چینی دست از تلاش برنداشته اند و وقوع ترانسفر تا ده روز آینده دور از ذهن نیست.

1878