اسپورتینگ خیخون 1 - 4 اتلتیکو مادرید؛ طوفان گامیرو ناجی ال چولو

اسپورتینگ خیخون 1 - 4 اتلتیکو مادرید؛ طوفان گامیرو ناجی ال چولو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اسپورتینگ خیخون و اتلتیکو مادرید در حالی در هفته بیست و سوم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم انتهای جدولی خیخون هفته گذشته پس از مدت ها موفق شد به طلسم بازی های بدون پیروزی خود پایان دهد و هفته گذشته مقابل لگانس به برتری برسد. از سوی مقابل شاگردان ال چولو برای حضور در بین 3 تیم برتر لالیگا و کاهش اختلاف 4 امتیازی خود با سویا نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشتند. دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

ترکیب خیخون:

کوئلار، لیلو، آموره بیتا، مره، کانیا، وسگا، داگلاس، گومز، بورگویی، ترائوره، سرجیو

ترکیب اتلتیکو مادرید:

مویا، ورسالشکو، ساویچ، هرناندز، لوییز، کوریا، گابی، کوکه، کاراسکو، گریزمان، تورس

بر خلاف انتظار این دیدار با حفظ توپ خیخون آغاز شد، این تیم در دقایق ابتدایی در اکثر دقایق مالک توپ بود اما اولین موقعیت حساس توسط اتلتی و گریزمن خلق شد، شربه پر قدرت این بازیکن با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتلتی باز هم توسط تورس و کوریا موقعیت های خوبی را از دست داد تا همچنان این دیدار با نتیجه تساوی ادامه یابد. در ادامه خیخون نیز صاحب موقعیت خوبی شد اما توسط ترائوره این موقعیت را از دست داد تا در نهایت دو تیم در نیمه نخست به نتیجه تساوی بدون گل رضایت بدهند.

شاگردان ال چولو نیمه دوم این دیدار را با هدف پیروزی آغاز کردند و خیلی زود به نتیجه رسیدند.

دقیقه 46: اتلتی نیمه دوم را آغاز کرد و پس از چند بار رد و بدل کردن توپ بین بازیکنان خودی تورس را در موقعیت مناسبی قرار داد، حرکتی تورس را کاراسکو به اتمام رساند و موفق شد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند. تصاویر آهسته نشان داد کاراسکو در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شده و این مسئله باعث اعتراض بازیکنان صاحب خانه شده بود.

دقیقه 49: تیم صاحبخانه خیلی زود به بازی بازگشت، روی حرکت تماشایی بورگویی در خط هافبک، موقعیت مناسبی در اختیار سرخیو آلوارز قرار گرفت و این بازیکن از فاصله ای نزدیک موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند.

دو دقیقه بعد از اینکه خیخون به گل تساوی رسید باز هم توسط آلوارز صاحب موقعیت فوق العاده گلزنی شد اما با عکس العمل استثنایی مویا بازی همچنان با نتیجه تساوی ادامه پیدا کرد. خیخون باز هم در ادامه صاحب موقعیت مناسبی شد که با بی دقتی مهاجمین خود این موقعیت را از دست داد. در ادامه اتلتی تا حدی به خود آمد و حملاتی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

اتلتی تا حدی به خود آمد و حملاتی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

دقیقه 80: روی اشتباه آفساید گیری خط دفاع خیخون، پاس گریزمان به کوین گامیرو رسید و این بازیکن فرصت طلب موفق شد گل برتری اتلتی را در موقعیتی مناسب به ثمر برساند.

دقیقه 81: تنها به فاصله یک دقیقه از گل دوم این دیدار، بار دیگر روی اشتباه مدافعین حریف و سماجت پارتی، گامیرو بار دیگر برای اتلتی گلزنی کرد تا خیال ال چولو از پیروزی در این دیدار تا حدودی راحت شود.

دقیقه 85: هت تریک؛ تنها به فاصله پنج دقیقه مهاجم فرانسوی اتلتی 3 بار دروازه حریف را گشود تا هت تریکی به یادماندنی داشته باشد. وی موفق شد باز هم با پاس گل گریزمان در شرایطی آسوده دروازه حریف را باز کند و تا حدودی گلی شبیه به گل دوم خود را به ثمر برساند.

تیم صاحب خانه در نیمه دوم این دیدار بسیار جنگنده ظاهر شد و می توانست حتی از حریف پیش بی افتد اما در نهایت طوفان گامیرو برتری خوبی را برای شاگردان ال چولو به ارمغان آورد.

1899