مونتلا: بازی سختی مقابل فیورنتینا داریم

مونتلا: بازی سختی مقابل فیورنتینا داریم

سرمربی میلان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فیورنتینا را برگزار کرد.

به گزارش کاپ، وینچنزو مونتلا قبل از دیدار تیمش مقابل فیورنتینا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: فیورنتینا ترکیب بسیار خوبی در اختیار دارد که می توانند در هنگام بازی به خوبی تغییر سیستم بدهند. آنها همیشه برای برد بازی می کنند و این چیزی است که من دوست دارم. سوسا به خاطر این رویکردش شایسته تقدیر و احترام است. بازی سختی برای ما است و همچنین برای فیورنتینا.

فیورنتینا در این دیدار ستاره خود یعنی برناردسکی را در اختیار ندارد:  برناردسکی بازیکنی با استعداد فراوان است که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. فیورنتینا هرچند در این بازی او را در اختیار ندارد اما بازیکنانی مانند ایلیچیچ در ترکیب این تیم هستند. در بازی های اخیر موقعیت های زیادی ایجاد کردیم ولی در استفاده از آنها ناکام بوده ایم. باید از موقعیت های خود بهتر استفاده کنیم. هدف ما رسیدن به اروپا است. راهی طولانی را برای این هدف در حال طی کردن هستیم و نیاز داریم که آرام باشیم و بالغانه رفتار کنیم.

مونتلا در خصوص کارلوس باکا نیز گفت: خوشحالم که او سر قول خود ایستاد و همه را به شام دعوت کرد. ما تیمی متحد داریم و این موضوع را همیشه نشان داده ایم. نه فقط در این مورد.

سرمربی میلان در خصوص سوسا نیز گفت: سوسا گل مهمی به لاتزیو زد و ما را تحت تاثیر قرار داد. هر چند او خیلی بهتر از این هم می تواند عمل کند.

مونتلا در خصوص شایعاتی در خصوص تنش ایجاد شده بین خودش و برلوسکونی نیز گفت: وقتی که بازی می کردم و هواداران به عملکرد ما معترض بودند همیشه می گفتم این جزئی از فوتبال است. الان هم همین را می گویم. احترام زیادی برای برلوسکونی قائلم و همیشه از او به خاطر این فرصت تشکر می کنم. همیشه می تواند اختلافاتی وجود داشته باشد و من همه آنها را می پذیرم. برلوسکونی دانش عظیمی دارد. اغلب شایعات درست هستند. فکر می کنم صحبت کردن با رییس می تواند موثر باشد.