پیش بازی رئال مادرید - اسپانیول؛ کهکشانی ها به سوی جاده فرار

پیش بازی رئال مادرید - اسپانیول؛ کهکشانی ها به سوی جاده فرار

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف اسپانیول می رود.

به گزارش وبسایت نود، دیدار تیم های رئال مادرید و اسپانیول در چارچوب هفته 23 لالیگا، ساعت 18.45 شنبه 30 بهمن 1395 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به قضاوت آلبرتو اوندیانو برگزار خواهد شد. هم اکنون رئال مادرید با 49 امتیاز در رده نخست جدول حضور داشته و با دو بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد. اسپانیول هم با 32 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفته است. رئال مادرید هر دو بازی اخیر را با برتری مشابه 3-1 مقابل اوساسونا و ناپولی به پایان رسانده در حالی که اسپانیول پس از 3 برد پیاپی در لالیگا، در هفته گذشته متحمل شکست تلخ خانگی مقابل رئال سوسیداد شد.

نکات آماری بازی:

رئال مادرید طی 20 تقابل اخیر لالیگایی با اسپانیول در سانتیاگو برنابئو شکست نخورده و آخرین شکست مادریدی ها به سال 1996 مربوط می شود. 17 برد و 3 تساوی نصیب رئال مادرید شده است.

اسپانیول طی 18 دیدار اخیر لیگ با رئال مادرید پیروز نشده که بدترین روند ناکامی آنها مقابل کهکشانی ها است.

رئال مادرید طی 7 بازی اخیر خانگی پیروز شده هر چند که هنوز دو برد تا رسیدن به رکورد 9 برد خانگی پیاپی در دوران کارلو آنچلوتی فاصله دارد.

اسپانیول در هر 8 بازی اخیر لالیگا موفق به گلزنی شده و در صورت گشودن دروازه رئال، برای اولین بار از ژانویه 2011 در 9 بازی پیاپی لیگ، موفق به گلزنی خواهد شد.

رئال مادرید در هر 32 بازی اخیر لالیگا موفق گلزنی شده ولی بهترین رکورد گلزنی پیاپی آنها در لالیگا، به 35 بازی متوالی در سال 1952 مربوط می شود.

در سال 2017 تنها تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید توانستند بیشتر از اسپانیول کسب امتیاز کنند.

کریستیانو رونالدو تاکنون 8 گل به اسپانیول زده که بیشترین تعداد گل زده این بازیکن به یک تیم مشخص است. تعداد گل های زده رونالدو به اسپانیول با تعداد گل های زده تلمو زارا و لیدا به همین تیم، برابر می باشد.

کیکه سانچز فلورس سرمربی کنونی اسپانیول طی 10 تقابل اخیر با رئال مادرید شکست نخورده است.

اسپانیول کمترین تعداد شوت در بازی های بیرون خانه لالیگا در فصل جاری را زده در حالی که رئال مادرید با 208 شوت، دارای رکورد بیشترین تعداد شوت در بازی های خانگی است.

رئال مادرید طی 7 بازی اخیر فقط یک کلین شیت داشته اما در 24 بازی خانگی اخیر در لالیگا، فقط یک شکست در کارنامه شاگردان زین الدین زیدان مشاهده می شود.

رئال مادرید طی 17 تقابل خانگی اخیر با اسپانیول، حداقل 2 گل را در 16 بازی به ثمر رسانده است.

رئال مادرید طی 13 بازی اخیر در لالیگا توانسته در 11 بازی به پیروزی رسیده و حداقل 2 گل را در این 11 بازی به ثمر برساند.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

رئال مادرید: محرومیت تونی کروس خاتمه یافته و او به جای متئو کوواچیچ در ترکیب قرار می گیرد. احتمالاً لوکاس واسکز به خامس رودریگز ترجیح داده شده و در مقابل باشگاه سابق خود به میدان می رود. سرخیو راموس به علت مصدومیت عضلانی در دیدار با ناپولی، وضعیت نامعلومی داشته ولی همچنان امیدواری به حضور کاپیتان رئال به جای پپه در ترکیب اصلی وجود دارد هر چند که حضور گرت بیل و دانیلو نیز در هاله ای از ابهام است.

اسپانیول: پابلو پیاتی با محافظ جمجمه به تمرین پرداخت ولی حضور او در بازی همچون خوزه آنتونیو ریِس و خاوی فوئگو در هاله ای از ابهام است. مارک ناوارو مصدوم بوده و شاید دیگو ریِس به جای وی در دفاع راست به میدان برود. اسکار دوارته در یکی از موارد معدود، شانس حضور در پست دفاع وسط را پیدا کرده اما لئو باپتیستائو و ویکتور سانچز به علت مصدومیت، غایب هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464