یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی انگلیس/ رویای کوچک منچسترسیتی و چلسی

یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی انگلیس/ رویای کوچک منچسترسیتی و چلسی

ظاهرا منچسترسیتی و چلسی برای صعود به جمع 8 تیم برتر جام حذفی انگلیس کار آسانی پیش‌رو دارند.

 به گزارش کاپ، شب اول دور یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی انگلیس با نبرد منچسترسیتی و چلسی در زمین رقبایشان جذابیت ویژه‌ای می‌یابد.

منچسترسیتی؛ کار دشوار یا آسان؟

اگر حرف‌های پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی ساعت 18:30 امروز در زمین هادرزفیلد را باور کنیم، منچسترسیتی کار دشواری پیش‌رو دارد. سرمربی سیتی گفته در جام حذفی انگلیس بازی در خانه رقبایی از دسته پایین‌تر دشوار است چون میزبانان در این گونه مواقع انگیزه زیادی دارند؛ بخصوص اگر رقیب، تیمی به نام هادرزفیلد باشد. این تیم هر چند هرگز فرصت بازی در لیگ برتر را به دست نیاورده اما چند دهه قبل 3 بار متوالی قهرمان لیگ انگلیس شد و هنوز همراه آرسنال، لیورپول و منچستریونایتد تنها تیم‌های قهرمان 3 فصل متوالی و در واقع رکوردداران قهرمانی‌ متوالی در تاریخ لیگ جزیره هستند. گواردیولا با توجه به بازی‌های فشرده این فصل، احتمالا به بازیکنان اصلی خود استراحت می‌دهداما آگوئرو به جای خسوس آسیب‌دیده بازی می‌کندو هنوز معلوم نیست کابایرو در دروازه آبی‌ها می‌ایستد یا براوو.

دغدغه‌های چلسی 

 در دیگر بازی مهم امروز، چلسی از ساعت 21، آخرین جدال روز اول مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی انگلیس را در خانه وولورهمپتون انجام می‌دهد. میزبان چلسی، درست مانند هادرزفیلد، زمانی با مربیگری میجر باکلی افسانه‌ای در فوتبال انگلیس غول بزرگی بود اما در چند سال اخیر غیر از حضور عمدتا یک فصله در لیگ برتر و سقوط مجدد کار خاصی انجام نداده است. صدرنشین لیگ برتر در بازی ورزشگاه«مولینکس» کار سختی پیش‌رو ندارد؛ مگر اینکه رقیب را دستکم بگیرد یا اینکه ولوز هوس شگفتی‌سازی به سرش بزند! 

سایر بازی‌های امشب جام حذفی انگلیس

برنلی- لینکولن، میدلزبورو -آکسفورد، میلوال- لسترسیتی