سیمئونه: اوبلاک به زودی به میادین باز خواهد گشت؛ خیخون شرایط خوبی دارد

سیمئونه: اوبلاک به زودی به میادین باز خواهد گشت؛ خیخون شرایط خوبی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالی که شایعاتی مبنی بر بهبود اوبلاک به گوش می رسید با این حال سیمئونه نام او را برای دیدار این تیم مقابل خیخون قرار نداده است.

به گزارش وبسایت نود، یان اوبلاک در دیدار اتلتیکو مادرید و ویارئال که با شکست 3-0 شاگردان سیمئونه همراه بود مصدوم شد و تا به حال موفق نشده است برای این تیم به میدان برود. اوبلاک تمرینات فردی را در سالن بدنسازی اتلتیکو مادرید آغاز کرده است و به نظر می رسید در دیدار مقابل خیخون می تواند به جمع تیم اضافه شود اما نام او در بین افراد دعوت شده برای این دیدار به چشم نمی خورد. با این حال دیگو سیمئونه ابراز امیدواری کرد تا اوبلاک و تیاگو که از مصدومیت زانو رنج می برد به زودی به جلسات گروهی تمرین اضافه شوند. او در این خصوص در کنفرانس خبری گفت:

هر دوی آن ها شرایط بهتری دارند، تیاگو در این هفته شرایط بهتری داشته است و یان نیز بهبود نسبی داشته است. امیدواریم در زودترین زمان ممکن از حضور آن ها بهره ببریم.

اتلتیکو مادرید برای کم کردن اختلاف امتیاز خود با سویا نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار دارد، اتلتی در حال حاضر 4 امتیاز با تیم سوم جدولی سویا اختلاف دارد اما باید به مصاف خیخونی برود که از ماه دسامبر تا هفته گذشته در هیچ دیداری به پیروزی نرسیده بود و شرایط سختی در جدول لالیگا دارد و احتمالا شرایط سختی را برای شاگردان سیمئونه ایجاد خواهد کرد. ال چولو در ادامه در این خصوص افزود:

در همه دیدارها با شور و شوق فراوانی برای پیروزی به میدان می رویم تا بازی را به شکلی کنترل کنیم تا شرایط خوب و راحتی را برای خود ایجاد کنیم. اما باید این مسئله مهم را مد نظر قرار دهیم که تیم های رقیب نیز برای کسب 3 امتیاز به میدان می آیند. آن ها پیروزی خوبی مقابل لگانس به دست آورده اند و این می تواند شوک و ضربه خوبی برای ادامه موفقیت های آن ها باشد. آن ها در ورزشگاه اختصاصی خود به میدان خواهند رفت و جو هواداران نیز علیه ما خواهد بود با این حال سعی خواهیم کرد تا شرایط این دیدار را آنگونه که می خواهیم کنترل کنیم. سعی می کنیم دیدارهای مختلف را به گونه ای هدایت کنیم که شرایط راحتی برای ما ایجاد شود و در نهایت در پایان فصل عملکردمان را مورد بررسی قرار می دهیم. باید به مسیرمان ادامه دهیم و به سختی تمرین کنیم تا همه امتیاز های دیدار های پیش رو را کسب کنیم و امیدمان را از دست ندهیم و فراموش نکنیم که باید در هر دیدار پیشرفت کنیم. خیخون با پیروزی خوبی که کسب کرده است متحول شده و این اعتماد به نفس را کسب کرده است که می تواند مقابل تیم های دیگر نیز به برتری برسد. فشار و رقابت سختی برای حضور در بین تیم های بالای جدول وجود دارد. این مسئله همیشه متکی به بازیکنان بوده است اما در 5 سال گذشته آن ها بازی های خوبی ارائه داده اند و پیشرفت خوبی را برای ما ایجاد کرده اند. آن ها انتظارها را از اتلتیکو بالاتر برده اند و مسئولیت سختی را برای ما ایجاد کرده اند.

1899