سایپا صفر- صبا صفر / تساوی در بازی بی هیجان

سایپا صفر- صبا صفر / تساوی در بازی بی هیجان

وبسایت رسمی برنامه نود -  شاگردان فرکی و مرفاوی با نمایشی کسل کننده به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش وبسایت نود ، این مسابقه در شرایطی دنبال شد که 2 تیم موقعیتی روی دروازه رقیب ایجاد نمیکردند.

سایپا

حامد لک؛ عزت پورقاز؛ جونیور لوریوال؛ ابراهیم صادقی؛ علی قلی زاده (59- رضا جعفری)؛ سعید لطفی؛ غلامرضا رضایی؛ امید خالدی؛ سجاد مشکل پور؛ ایوب کلانتری؛ محمدرضا خلعتبری

سرمربی: حسین فرکی

صبای قم

محسن فروزان؛ ابوالقاسم دهنوی (43- امید جهانبخش)؛ سیدمهدی حسینی؛ کیوان امرایی؛ سید امید نظامی پور؛ مهران امیری؛ میرهانی هاشمی؛ حمیدرضا دیوسالار؛ میثم مجیدی؛ حنیف عمران زاده؛ مهرداد بایرامی

سرمربی: صمد مرفاوی

ویدیو خلاصه بازی: سایپا ۰-۰ صبا

شرح بازی

دقیقه 15: اولین موقعیت بازی بعد از 15 دقیقه با حمله سایپا به وجود آمد. حمله سریع بازیکنان سایپا در غافلگیری مدافعان صبا صورت گرفت اما محسن فروزان ضربه آخر محمدرضا خلعتبری را به خوبی در اختیار گرفت. 

دقیقه 25: بار دیگر محسن فروزان با یک واکنش خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت. فروزان با واکنشی به موقع روی ضربه امید خالدی، توانست این موقعیت را هم از سایپا بگیرد. 

دقیقه 38: مدافعان صبا در عرض در حال پاسکاری بودند که علی قلی زاده پس از توپ ربایی از مدافعان حریف، از راه دور ضربه ای را به سمت دروازه فروزان شلیک کرد که این ضربه بی دقت با اختلاف زیاد به خارج رفت. 

دقیقه 47: صبای قم پشت محوطه جریمه سایپا صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه کیوان امرایی با فاصله زیادی از بالای دروازه حامد لک به خارج رفت.

دقیقه 64: سایپا در فاصله حدود 25 متری صاحب یک ضربه آزاد شد که کلانتری این توپ را بی هدف به اوت زد. 

2020