اینسینیه: رئال مادرید را در سن پائولو شگفت زده می کنیم

اینسینیه: رئال مادرید را در سن پائولو شگفت زده می کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره ناپولی هنوز اعتقاد دارد این تیم می تواند رئال مادرید را از لیگ قهرمانان حذف کند.

به گزارش وبسایت نود، لورنزو اینسینیه که در جریان شکست 3-1 ناپولی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان موفق شد تک گل تیمش را بثمر برساند تاکید کرده ناپولی هنوز به صعود امید دارد و بهترین عملکرد خودش را در بازی برگشت ارائه خواهد کرد.

اینسینیه به نشریه کوریره دلو اسپورت گفته:

نتیجه بازی رفت روی عملکرد ما سایه انداخت اما ما هنوز زنده هستیم. این را در بازی برگشت خواهید دید. ما رئال را شگفت زده خواهیم کرد. ما همان تیمی خواهید شد که مردم به تماشایش عادت کردند. نتیجه 3-1 همه اتفاقات بازی رفت را نمی گوید چون فاصله تیم ها کمتر بود. رئال بازیکنان تاپی دارد اما آن ها هیولا نیستند. ما به آرامش بیشتری نیاز داشتیم تا بتوانیم فوتبال همیشگی خودمان را ارائه کنیم اما با این وجود توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم.

ما همان ناپولی هستیم که در 18 بازی پیاپی شکست نخورد. تیمی که در نیمه اول به نتیجه تساوی 1-1 مقابل رئال دست یافت. فکر نمی کنم بازی در برنابئو روی ما تاثیر گذاشت. تجربه بازیکنان رئال در این سطح تفاوت را رقم زد. لیگ قهرمانان در DNA رئال مادرید است و همه جام ها را فتح کردند. ما در مسیر درستی قرار داریم اما باید رشد کنیم و چنین بازی ها و ناامیدی هایی به ما کمک می کنند.

اینسینیه همچنین در مورد صحبت های دیگو مارادونا در رختکن پیش از بازی گفت:

شما به مارادونا نگاه می کنید و متوجه می شوید در کنار یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ قرار گرفتید. او چیز زیادی نگفت فقط ما را تشویق کرد تا کاری که او 30 سال پیش نتوانست انجام دهد را تمام کنیم. او گفت که زمان ما فرا رسیده و باید باور داشته باشیم.

2031