اعتراض های شدید علی دایی در تبریز به خاطر لغو بازی ماشین سازی- نفت تهران

اعتراض های شدید علی دایی در تبریز به خاطر لغو بازی ماشین سازی- نفت تهران

وبسایت رسمی برنامه نود - علی دایی سرمربی نفت تهران از تعویق بازی به شدت عصبانی شد و به این تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه شدیداً اعتراض کرد.

به گزارش وب سایت نود، لحظاتی پیش از تبریز خبر رسید که علی دایی به همراهان خود گفته است زمین بازی خشک است، پس چرا می خواهند بازی را لغو کنند؟ دایی گفته که ماشین سازی نمی خواهد بازی کند و تیم داوری هم با آنها همراهی می کند.

تصاویر ویدیوئی که از وضعیت ورزشگاه یادگار امام(ره) منتشر شده، نشان می دهد شرایط مشابه شرایط بازی ماشین سازی- استقلال است. ظاهراً بازی قرار است فردا ساعت 14 برگزار شود و نماینده هیات فوتبال اعلام کرده به دلیل آنکه فردا ممکن است مشکل برق، کمبود کارگر و مشکلاتی دیگر پیش بیاید، بازی ساعت 14 فردا برگزار شود. در هر حال پیش بینی اداره هواشناسی نشان می دهد فردا هوای تبریز سردتر از امروز است. نفتی ها به شدت نسبت به لغو بازی و همچنین برگزاری بازی در ساعت 14 فردا اعتراض کرده اند.

تصاویر ویدیویی نشان می دهند چمن ورشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای برگزاری بازی نفت تهران - ماشین سازی زیر کاور بوده! در پایان این ویدئو، مدیر رسانه ای تیم نفت اعلام می کند همکاری لازم برای برگزاری این بازی وجود نداشته است! این ویدئو را می توانید اینجااینجا مشاهده کنید. 

2081