وینگو: چرا با من اینطور رفتار می‌کنید؟

وینگو: چرا با من اینطور رفتار می‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، دیداردو تیم ملوان و سیرجان در حالی رقم خورد که داور بازی اعلام پنالتی کرد و بازیکنان گل گهر به واسطه اعتراض از زمین بازی بیرون آمدند اما این بار این سرمربی نبوده که منجر به خروج بازیکنانش باشد بلکه تصمیمی بوده که خود بازیکنان گرفته اند. سرمربی سیرجانی ها در این خصوص می گوید: بازیکنانم را به خروج از زمین تشویق نکردم بلکه آنها خودشان از قضاوت داور و خطایی که در محوطه جریمه برای ملوانی‌ها گرفت ناراحت شدند و تصمیم به ترک زمین گرفتند. در ادامه هم نمی‌دانم چرا اخراج شدم، سرپرست تیم حریف در کنارم قرار داشت؛ نه اعتراضی، نه توهینی، نه تحریک بازیکنی؛ هیچ کاری نکردم که مستحق گرفتن کارت قرمز و اخراج از بازی باشم نمی‌دانم چرا باید با من چنین رفتاری می‌شد.

او درباره تعللش در کنار زمین و بیرون نرفتنش هم گفت: فرد کوچکی نیستم، چرا باید با من چنین رفتاری می‌شد و اخراجم می‌کردند. بیرون نرفتم از زمین تنها به دلیل اعتراض به اخراجم و رفتاری بود که با من شد. 

وی درخصوص بازی تصریح کرد: یک بازی سخت را در انزلی پشت سر گذاشتیم. البته زمین چمن و شرایط آب‌وهوایی در این بازی روی نتیجه‌گیری هر دو تیم تاثیرگذار شد. 

وینکو درباره نتیجه ای که حاصل شد گفت: پیش از بازی با نگاه به این زمین بد انزلی به بازیکنانم گفتم که مهمتر از هر چیزی برایم سلامتی‌شان است و مراقب باشند تا در این بازی مصدوم نشوند. معتقدم این بازی نبود بلکه جنگ بود و نتیجه‌گیری در آن خیلی سخت و تساوی در این بازی عادلانه بود.

او افزود: ما در خیلی از بازی‌ها نتیجه نگرفتیم که در برخی از آنها علت اصلی قضاوت بد داوران بوده است وگرنه بازیکنان ما خوب کار کرده‌اند. در 2 بازی یکی بیرون از خانه و یک بازی خانگی به داوری باختیم نه به حریفان. 

سرمربی کروات گل گهر درباره دیدار هفته آینده شان با فجرسپاسی هم می گوید: هر چه به روزهای پایانی لیگ نزدیک می‌شویم بازی‌ها برایمان حکم فینال را پیدا می‌کنند. بازی‌مان با فجر هم بازی آسانی نیست آنها در این بازی از حریفشان برده‌اند و به جز آن مربی بادانشی مثل پیروانی رابالای سر خود دارند. قطعا بازی سختی خواهیم داشت اما خوشبختانه این دیدار در سیرجان است و می‌توانیم از شرایط میزبانی‌مان به بهترین نحو استفاده کنیم.