پرسپولیس 2 - 1 سپاهان / پیش به سوی سکوی قهرمانی

پرسپولیس 2 - 1 سپاهان / پیش به سوی سکوی قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 17:10 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود ، شاگردان برانکو با این پیروزی 50 امتیازی شدند تا همچنان فاصله‌شان را با تیم‌های تراکتورسازی و استقلال حفظ کنند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، وحید امیری و مهدی طارمی.

ترکیب سپاهان:اولیویرا، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، جلال عبدی، احسان حاج‌صفی، رسول نویدکیا، محمود قائدرحمتی، سرور جپاروف(54- فرید بهزاد کریمی)، مهرداد محمدی، جلال علی‌محمدی و مسعود حسن‌زاده.

ویدیو خلاصه بازی: پرسپولیس ۲-۱ سپاهان

دقایق حساس

دقیقه 1: روی پاس عالی محسن مسلمان ، وحید امیری تک به تک شد و اولیویرا را جا گذاشت و توپ را با ضربه ای آرام به سمت دروازه خالی سپاهان زد که در بین راه کولیبالی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 18 : مسعود حسن زاده داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه مجکم اما بی دقت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23: برخوردی شدید بین رامین رضائیان و شجاع خلیل‌زاد رخ داد که باعث شد درگیری لفظی میان آن‌ها رخ دهد.

دقیقه 24: احسان حاج صفی روی یک توپ برگشتی با ضربه روی پا محم دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما بیرانوند با جایگیری مناسب توپ را در آغوش کشید .

دقیقه 32: حرکت تکنیکی سروش رفیعی پشت محوطه جریمه با یک ضربه فنی و بغل پا همراه شد که با فاصله از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40:پاس عمقی محسن مسلمان در محوطه جریمه سپاهان به مهدی طارمی رسید و ضربه این بازیکن به بیرون رفت.

دقیقه 45: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد که با فاصله بسیار کم به کنار دروازه سپاهان برخورد کرد تا این فرصت هم از دست برود.

دقیقه 45:ضربه جباروف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 54: جباروف از بازی بیرون رفت و فرید بهزادی به میدان آمد.

دقیقه 55: پاس در عمق زیبای امیری به طارمی رسید و مهدی طارمی با جا گذاشتن اولیویرا میرفت که دروازه را باز کند که این گلر روی او مرتکب خطای پنالتی شد.

دقیقه 56:ضربه پنالتی توسط رامین رضائیان به شکلی زیبا و فریبنده به مهدی طارمی پاس داده شد تا یک گل زیبا و هماهنگ به ثمر برسه ، طارمی پاس رضائیان را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد.

دقیقه 67: ارسال بلند محمدی روی دروازه پرسپولیس که بی دقت بود باعث عصبانیت ویسی سرمربی سپاهان شد ، محمدی با یک حرکت از سمت راست موقعیت خوبی به دست آورد اما با یک سانتر بی هدف و بسیار بلند فرصت را از دست داد.

دقیقه 71: حسین پاپی وارد میدان شد و مسعود حسن زاده به بیرون رفت.

دقیقه 72: مهرداد محمدی روی پاس در عمق تک به تک شد اما این فرصث طلایی با ضربه بی دقت محمدی به بیرون رفت تا ویسی با تعجب به این صحنه نگاه کند و افسوس فرصت از دست رفته را بخورد.

دقیقه 75: سانتر روی دروازه پرسپولیس ، جلال علی محمدی بدون مزاحمت مدافعان پرسپولیس ضربه ای به توپ زد اما با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 77: طالب ریکانی به جای رسول نویدکیا وارد میدان شد.

دقیقه 78: محسن ربیع خواه به بیرون رفت و شهاب کریمی اولین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام خواهد داد.

دقیقه 80 : حرکت در عمق و سرعتی مهرداد محمدی درون محوطه جریمه با خطای انصاری همراه شد و پنالتی برای سپاهان ، طالب ریکانی بازیکن تعویضی سپاهان با یک ضربه محکم به وسط دروازه بازی را به تساوی کشوند.

دقیقه 85: خطای پنالتی مشکوک روی مهدی طارمی اعلام شد ، توپ ارسالی روی دروازه با خطای حاج صفی روی طارمی همراه شد و ضربه پنالتی اعلام شد ، احسان حاج صفی با اعتراض به داور مسابقه اخراج شد.

دقیقه 86:ضربه پنالتی را رامین رضائیان به گوشه چپ دروازه سپاهان کوبید و دوباره پرسپولیس از حریف اصفهانی خود پیش افتاد.

دقیقه 87: بازیکنان سپاهان بازی را آغاز کردند و خیلی زود فرصت گلزنی نصیب مهرداد محمدی شد که این بازیکن فرصت فوق العاده و تک به تک را از دست داد.

دقیقه 93: سومین تعویض برانکو، خروج محسن مسلمان از زمین و رفتن سامان نریمان جهان به میدان بود.

2051