خامس رودریگز: می خواهم برای سال های بیشتری در رئال مادرید بمانم

خامس رودریگز: می خواهم برای سال های بیشتری در رئال مادرید بمانم

وبسایت رسمی برنامه نود - خامس رودریگز برخلاف انتظار، شب گذشته در ترکیب ثابت تیم زیدان مقابل ناپولی قرار گرفت و نمایش خوبی ارائه کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هافبک کلمبیایی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در نیم فصل دوم بیشتر مورد توجه زیدان قرار گرفته و شب گذشته نیز 75 دقیقه بازی کرد. او در پایان بازی گفت:

سه گل مقابل حریفی سخت به ثمر رساندیم و شایسته این پیروزی بودیم. به تیم برای کسب پیروزی کمک کردم، و کمک کردن همیشه با گلزنی یا پاس گل دادن همراه نیست، و برنابئو نیز کمک های من را به رسمیت شناخت. خوب کار می کنم و در بهترین فرم بازی خود هستم، و یک نمایش خوب از همه بازیکنان تیم بود.

فکر می کنم همه چیز خوب پیش می رود، رئال مادرید باشگاه بزرگی است و همیشه می خواستم که اینجا باشم. چیز های خوب و بد همیشه اتفاق می افتد اما می خواهم برای مدتی طولانی تر اینجا بمانم. همیشه برای بازی تمرین می کنم و می خواهم اینجا باشم. بازیکنان همیشه می خواهند بازی کنند، حالا من زمان بازی بیشتری در اختیار دارم و همه چیز به آرامی در حال تغییر است.

هافبک 25 ساله مادریدی ها در ادامه به تمجید از زیدان پرداخت و گفت:

او خوب است، یک مربی عالی و بسیار با استعداد است. قبلاً در مورد موضوعات مشخصی با او صحبت کرده ام و نمی خواهم در این مورد صحبت کنم.

بازی برگشت در ایتالیا:

همه ما می دانیم که در لیگ قهرمانان نمی توان آرام شد و با قدرت وارد میدان شدیم. هنوز یک بازی در زمین حریف باقی مانده، و بازی در آن ورزشگاه سخت است و نمی توانیم آسوده خاطر باشیم چون بازیکنان فوق العاده ای دارد. باید با جدیت و جنگندگی به ناپل برویم.

1771