سایپا-صبا/جدال متحول شدگان در اکباتان

سایپا-صبا/جدال متحول شدگان در اکباتان

تیم های سایپا و صبا در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه به مصاف هم می روند.

 به گزارش کاپ، تیم های سایپای تهران و صبای قم روز جمعه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می روند.

* سایپا هم اکنون با کسب 23 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در صورت کسب پیروزی در این دیدار می تواند به تیم های بالاسری خود نزدیک شوند اما اگر در این مسابقه شکست یا تساوی نصیب شاگردان فرکی شود ممکن است با یک رده سقوط در جدول رده بندی روبه رو شوند.

* صبای قم در  حال حاضر با 19 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است. شاگردان صمد مرفاوی می توانند تحت شرایط خاص و در صورت کسب پیروزی برابر سایپا می تواند دو پله در جدول ترقی کند اما اگر نتیجه ای غیر از این برایشان به دست بیاید ممکن است دوباره به رده پانزدهم بازگردد.

* دیدار رفت این دو تیم در قم بابرتری یک بر صفر صبا خاتمه پیدا کرد. تک گل آن دیدار در دقیقه 45 توسط غلامرضا عنایتی زده شد. صبا تاکنون در لیگ شانزدهم 4 برد داشته که یکی از آنها برابر همین تیم سایپا بود.

* صبا در 5 بازی اخیر خود 3برد را کسب کرده و تنها یک بار شکست خورده است و همچنین در دو بازی اخیر خود موفق شده 6 امتیاز کامل را به دست بیاورد. تیم صمد مرفاوی در نیم فصل اول تنها یک برد به دست آورد اما در نیم فصل دوم و 6 بازی سه پیروزی کسب کرده است.

* سایپای تهران با هدایت حسین فرکی هفته گذشته بعد از 4 بازی گل خورد و متحمل شکست شد. آنها مانند صبا در نیم فصل دوم احیا شدند و 3 پیروزی و یک تساوی در 6 بازی برای خود جمع آوری کردند.

* حامد لک ، ایوب کلانتری دو بازیکن تیم سایپا هستند که سابقه حضور در صبا را در کارنامه خود دارند. همچنین در تیم صبای قم منصور تنهایی سابقه حضور یک فصله در سایپا را دارد.

* این دوتیم 25 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفتند که 10 پیروزی نصیبشان شده است 8 بازی برنده نداشت و 7 بار تیم سایپا فاتح نبرد بین این دو تیم شده است.