سیاه جامگان – تراکتور/نبرد با تیمی که قهرمانی را از پرشورها گرفت

سیاه جامگان – تراکتور/نبرد با تیمی که قهرمانی را از پرشورها گرفت

سیاه جامگان و  تراکتورسازی روز جمعه به دیدار هم می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای سیاه جامگان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه ثامن مشهد به دیدار هم می روند.

*تراکتورسازی هم اکنون با 41 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت پیروزی مقابل سیاه جامگان می توانند به فاصله سه امتیازی صدر جدول برسند و البته شکست یا تساوی این تیم می تواند به منزله از مف رفتن شانس قهرمانی و نزدیک شدن تیمهای پایین دستی باشد.

*سیاه جامگان هم اکنون با 17 امتیاز در رده پانزدهم جای دارد. آنها می توانند با شکست تراکتور تا دو پله در جدول ترقی کنند. همینطور اگر شکست یا تساوی نصیبشان شود در همین جایگاه باقی می مانند.

*تراکتورسازی با زدن 32 گل به همراه استقلال بهترین خط حمله لیگ را داراست و تیم سیاه جامگان با زدن تنها 14 گل ضعیف ترین خط حمله را دارد.

*فصل گذشته سیاه جامگان در مشهد تراکتور را برد و شانس این تیم را برای رسیدن به قهرمانی را از بین برد. حالا بازهم مشهد و بازهم تراکتور. ولی این بار به جای فرهاد کاظمی خداداد عزیزی هدایت سیاه پوشان را عهده دارد.

*دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3-0 به سود تراکتورسازی تمام شد. در آن دیدار هم کاظمی هدایت سیاه جامگان را بر عهده داشت.

*این دو تیم در تاریخ لیگ برتر سه بار به مصاف هم رفته اند که یک برد، یک مساوی و یک باخت حاصل شده است.

*محسن بنگر، هاشم بیک زاده، امید عالیشاه و احمد نوراللهی مهمترین غایبان تراکتور هستند.

*  میلاد میداوودی سابق کار با قلعه نویی را در تیم استقلال دارد.

*سیاه جامگان در هفت هفته اخیر هیچ بردی به دست نیاورده است. تنها برد آنها با خداداد به بازی با دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین سازی برمی گردد.