شورله: می توانیم جبران کنیم و به مرحله بعد برویم

شورله: می توانیم جبران کنیم و به مرحله بعد برویم

وبسایت رسمی برنامه نود - شورله عنوان کرده که دورتموند توانایی جبران شکست در بازی مقابل بنفیکا را دارد.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در اولین بازی خود در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال مقابل بنفیکا شکست خورد تا حالا برای صعود به دور بعد به برد در خانه نیاز داشته باشد. آندره شورله هافبک ملی پوش دورتموند در پایان بازی در مورد این شکست در گفتگو با سایت یوفا چنین عنوان کرد:

فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم و از حریف بهتر کار کردیم، خصوصاً در نیمه اول. از نظر موقعیت نسبت به حریف برتر بودیم و می توانستیم به گل برسیم، حتی یک پنالتی را هم از دست دادیم. میل بیشتری نسبت به حریف برای گلزنی داشتیم و موقعیت های بهتری هم ساختیم، اما توپ هایمان وارد دروازه نشد، چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. اما بازی برگشتی هم در کار است و در آن مسابقه نشان می دهیم که تیم برتر هستیم و صعود خواهیم کرد.

وایگل هم در مورد شکست دورتموند چنین گفت:

ما خیلی نمایش خوبی ارائه کردیم، موقعیت های زیادی خلق کردیم و مستحق بیش از این ها بودیم، باید 2-0 یا 3-1 پیروز می شدیم. واقعاً فکر می کردم بالاخره یکی از موقعیت هایمان به گل تبدیل می شود، ولی این طور نشد و این موضوع واقعاً آزارم داد. باخت 1-0 نتیجه خیلی خوبی برای بازی برگشت نیست ولی در مسابقه برگشت در خانه بازی می کنیم و شانس خوبی برای صعود داریم.

1878