ساکی: دستکم گرفتن ناپولی اشتباه بزرگی از سوی رئال مادرید خواهد بود

ساکی: دستکم گرفتن ناپولی اشتباه بزرگی از سوی رئال مادرید خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود -  اریگو ساکی ، مربی باتجربه فوتبال ایتالیا در مورد بازی رئال مادرید و ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، ساکی در مورد شرایط ناپولی در آستانه بازی مقابل رئال مادرید گفت:

دو سال پیش به برلوسکونی گفتم که اگر می خواهد اتفاقی که 25 سال پیش برای من در میلان افتاد تکرار شود باید به جای خرید بازیکن به سراغ ساری برود. نمی دانم گالیانی با چه چیزی برای استخدام ساری (سرمربی ناپولی) مخالف بود اما سال گذشته به من گفت که اشتباه کرده است. او هم رهبر ارکستر و هم کارگردان است. همه بازیکنان با حضور او بهتر شده اند. به طور مثال مرتنز آمار گلزنی بالایی نداشت اما امسال 14-15 گل زده است. ساری یک نابغه است. زمانی که مدیر فنی رده های پایه تیم ملی ایتالیا بودم بازیهای سری بی را می دیدم و عملکردش در امپولی من را شگفت زده کرده بود.

مربی باتجربه فوتبال ایتالیا در ادامه تمجیدهای خود از ساری بیان کرد:

ناپولی بسیار سریع و منظم بازی می کند. فوتبال زیبایی ارائه می دهند. تیم بسیار جوانی هستند که تجربه بالایی دارند. تیم بسیار منظمی هستند که توپ را عالی حرکت می دهند. ناپولی از خط حمله حریف را پرس می کند. مسلما کمبود تجربه روی این تیم تاثیر می گذارد. دیاوارا دو سال پیش در دسته سه بازی می کرد. تقریبا هیچ کدام از بازیکنان این تیم در برنابئو بازی نکرده اند اما تصور می کنم که رئال مادرید، ناپولی را دستکم می گیرد و مرتکب اشتباه بزرگی خواهد شد.

1140