اختصاصی/ سجاد شهباززاده: بهترین انتخاب را انجام دادم

اختصاصی/ سجاد شهباززاده: بهترین انتخاب را انجام دادم

وبسایت رسمی برنامه نود - سجاد شهباززاده با امضا قراردادی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. به گزارش وب سایت نود، شهباززاده در ابتدا قصد داشت به تیم استقلال و سپس تراکتور سازی بپیوندد، اما پس از آنکه فیفا این دو تیم را از نقل و انتقالات بازیکنان محروم کرد، این مهاجم تصمیم گرفت با نفت تهران وارد مذاکره شده و در نهایت با مسئولان این تیم به توافق رسید. شهباززاده پس از امضاء قرارداد رسمی با تیم نفت تهران، گفتگویی اختصاصی با خبرنگار سایت نود انجام داد.

آقای شهباززاده نظرتان را در خصوص حضور در تیم نفت بفرمائید؟-مذاکرات من با تیم نفت خیلی طول نکشید چون دلایل مشخصی برای انتخاب تیم نفت داشتم . از اینکه در تیم نفت هستم خوشحالم و اینجا تیمی است که فکر می کنم در آن آرامش خواهم داشت . انشاله نیم فصل خوبی را در تیم نفت کنار هم بگذرانیم.

اتفاقات زیادی رخ داد که شما به فوتبال ایران برگردید. اول گزینه استقلال بودید، اما پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد. بعد سمت تراکتورسازی رفتید و این تیم هم با آن مشکلات روبرو شد، و در آخر هم پیش همشهری خودتان آقای دایی برگشتید... من می خواستم بهترین تصمیم را بگیرم اما یکسری اتفاقات که هیچ کدام از آنها دست من نبود باعث شد که تصمیمات خودم را عوض کنم. از این موضوع به اندازه کافی ناراحت هستم اما فکر می کنم در حال حاضر بهترین انتخاب را انجام دادم و در کنار تیمی هستم که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند. افراد بزرگ و باارزشی در تیم نفت هستند.  فکر می کنم که سه ماه خوبی در کنار هم خواهیم گذراند.

در مورد  حضورتان  درترکیه چه نظری دارید؟ چه شد برگشتید؟ جو ترکیه با اخلاق شما سازگاری نداشت یا بازگشت تان دلیل دیگری داشت؟نه اصلاً این مسائل مطرح نبود. مسئله ترکیه هم یک سری دلایلی داشت که در موقع خودش در مورد آن مسئله هم صحبت خواهم کرد. به هر حال این مسئله ای نیست که بخواهم در یک جمله در مورد آن صحبت کنم.

سجاد شهباززاده به فکر تیم ملی هم هست؟ می توانید نظر آقای کی روش را جلب کنید؟از زمانی که در فوتبال بودم همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و در آینده هم همین طور خواهد بود. الان هم شرایط خوبی دارم و به تیم ملی فکر می کنم و بهترین تلاش خودم را انجام خواهم داد.

2081