روبن: جدایی از بایرن مونیخ بسیار سخت است و هرگز به آن فکر نکرده ام؛ آرسنال تهدیدی برای همه تیم هاست

روبن: جدایی از بایرن مونیخ بسیار سخت است و هرگز به آن فکر نکرده ام؛ آرسنال تهدیدی برای همه تیم هاست

وبسایت رسمی برنامه نود - آرین روبن امیدوار است دوباره با نمایش های خوب و آمادگی بالا در فصل آینده، قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا کند.

به گزارش وبسایت نود، آرین روبن وینگر 33 ساله هلندی بایرن مونیخ به تازگی قرارداد خود را تا 2018 با بایرن مونیخ تمدید کرده است. روبن می گوید پس از پیوستن به بایرن مونیخ تمایل به جدایی از این تیم و پیوستن به تیمی دیگر نداشته است. روبن در مصاحبه با نشریه تلگراف انگلیس گفت:

برای من، گزینه های زیادی وجود نداشتند. من در کیی از بزرگ ترین باشگاه های جهان حضور داشته ام و حس بسیار بسیار خوبی دارم. در بایرن مونیخ شما نمی توانید بیشتر پیشرفت کنید، باشگاه دیگری وجود ندارد که بتواند شما را به سطح بالاتری برساند.

زمانی که شما برای خود تصمیم می گیرید شرایط فرق می کند. من نمی خواستم گامی دیگر و تغییر دیگری داشته باشم چون جواب آن خیلی راحت است، من در این باشگاه بسیار خوشحال هستم، بایرن مونیخ یک باشگاه فوق العاده ست. تمامی بازیکنان، حتی بازیکنان سابق بایرن مونیخ همه همیشه این را می گویند که هیچ وقت باشگاه را ترک نکنید. حسی که من و باشگاه در حال حاضر داریم، اگر سال آینده نیز چنین باشد، آن زمان می توانم تصور کنم که قراردادم دوباره برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

بایرن مونیخ در مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف آرسنال برود. بازی رفت در آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد. روبن درباره این بازی می گوید:

فکر می کنم آرسنال نسبت به سال گذشته دوباره پیشرفت داشته ولی ما در سال های قبل چند بار با آن ها بازی کرده ایم و همیشه به مرحله بعدی رفته ایم. فکر می کنم این بازی سخت تر از بازی های قبلی باشد چون شرایط کمی فرق می کند. سطح آن ها دوباره بالاتر رفته است. آن ها برای تمامی تیم های لیگ قهرمانان یک تهدید محسوب می شوند و می توانند برای همه تیم ها مشکل ساز باشند. ما اعتماد بنفس بالایی داریم، اما به نظرم با 50/50 خواهد بود.

7899