گابی گل: احساس می‌کنم ایتالیایی تر شده ام

گابی گل: احساس می‌کنم ایتالیایی تر شده ام

وبسایت رسمی برنامه نود - گابریل باربوسا، بازیکن برزیلی اینتر معتقد است حالا شرایط بهتری در ایتالیا دارد و تطبیق بیشتری با محیط جدیدش پیدا کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازیکن مستعد که در ابتدای فصل جاری به عنوان یک بازیکن آینده‌دار با مبلغی نزدیک 30 میلیون یورو به اینتر پیوسته بود، تا حالا نتوانسته انتظارات را براورده کند. با این حال، وی در مورد شرایط خودش به کانال رسمی اینتر گفت:

از اینکه در بازی مقابل امپولی به میدان رفتم خوشحالم. بازی خوبی داشتیم و بابت 3 امتیازی که کسب کردیم خیلی خوشحالم. من به تمریناتم ادامه خواهم داد و همین حالا به بازی بعد فکر می‌کنم. حالا با گذشت زمان شرایط بهتری پیدا می‌کنم و احساس می‌کنم سریع تر و قوی‌تر و ایتالیایی‌تر شده ام! هرروز درک بهتری بین من، مربی و بازیکنان شکل می‌گیرد. سعی می‌کنم تمرینات مناسبی داشته باشم. اینجا هوا کمی سرد است اما من خوشحالم. همه به من کمک می‌کنند و حالا کنار ستاره‌هایی بازی می‌کنم که پیش از این فقط در ویدیوها دیده بودم. بابت پوشیدن پیراهن اینتر خیلی هیجان زده‌ام. وقتی خدا بخواهد، اولین گلم را به ثمر خواهم رساند. فعلا فقط دوست دارم به تیمم کمک کنم. دوست دارم از هواداران بابت همه الطافشان تشکر کنم.

گفتنی است اینتر با کسب 45 امتیاز در جایگاه چهارم سری آ قرار دارد.

1405