بوسکتس: تاکتیک پاریسن ژرمن برتر از ما بود

بوسکتس: تاکتیک پاریسن ژرمن برتر از ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرجیو بوسکتس پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن تاکتیک ضعیف انریکه را عامل این شکست دانست.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در شبی که هیچ یک از بازیکنانش حتی نزدیک به سطح خود نبودند با نتیجه 4-0 مقابل پاریسن ژرمن شکست خورد تا در آستانه حذف از رقابت ها لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد. سرجیو بوسکتس پس از این دیدار در مصاحبه با TV3 اسپانیا در خصوص این دیدار گفت:

پاریسن ژرمن در اکثر دقایق این دیدار از ما بهتر کار کرد و تاکتیک آن ها با اختلاف بهتر از ما بود. مسئله تنها روحیه جنگ طلبی نیست، مسئله فوتبال است و آن ها با تاکتیکی برتر موفق شدند نتیجه خوبی کسب کنند. آن ها می دانستند چگونه به اهداف خود دست یابند هرچند که نتیجه می توانست برای ما بهتر از این باشد. تصور دیگری از این دیدار داشتیم و آماده دیداری متفاوت از این بودیم.

در ادامه بوسکتس در خصوص دیدار برگشت دو تیم گفت:

در نیوکمپ تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا نتیجه را برگردانیم، با اینکه کار بسیار سختی در پیش داریم اما دست از تلاش بر نخواهیم داشت. به نظرم پس از این دیدار منطقی نیست تا هواداران از ما انتقاد کنند. همیشه تمام تلاشمان را انجام داده ایم، صادقانه بگویم با تمام قوا در دیدار برگشت به میدان خواهیم رفت.

1899