نویل: مارسیال می‌تواند ستاره منچستریونایتد باشد

نویل: مارسیال می‌تواند ستاره منچستریونایتد باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - گری نویل معتقد است آنتونی مارسیال قابلیت تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ در منچستریونایتد را دارد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، گری نویل، کارشناس شبکه اسکای اسپورت، معتقد است مارسیال می‌تواند به یک قهرمان نزد هواداران شیاطین سرخ تبدیل شود. وی در برنامه دیشب Monday night football گفت:

او در بازی قبل نمایش خوبی داشت که می‌تواند شروع خوبی برای ادامه فصل باشد. بازی‌های زیادی برای آن‌ها باقی مانده است که باعث خواهد شد فرصت زیادی به وی برسد. هواداران او را دوست دارند. او از فرصت اخیر به خوبی استفاده کرد و به نظرم حالا متوجه شده است که این باشگاه، بهترین مکان برای رشد بازیکنان جوان است.

وی در مورد بازیکنان بزرگی که مورینیو این فصل نیمکت نشین کرده، مثل مخیتاریان، شاو و اسمالینگ گفت:

مخیتاریان در اوایل فصل برای حضور در ترکیب تیم، مشکلاتی داشت و گزینه اصلی حضور در ترکیب نبود اما حالا یکی از بازیکنان مهم تیم است. اسمالینگ هم در طول فصل نیمکت نشین بوده اما حالا در ترکیب اصلی است و خوب نیز بازی می‌کند. لوک شاو نیز باید خودش را ثابت کند تا بتواند به میدان برود. مورینیو تصمیم گرفت بازیکنانش را به چالش بکشد تا ببیند آیا به اندازه کافی برای حضور در ترکیب تیم خوب هستند یا نه. مارسیال یک خرید گرانقیمت بوده و البته خیلی جوان است. با این حال، او یک استعداد بسیار بزرگ محسوب می‌شود و به هرجایی که بخواهد می‌تواند برسد.

گفتنی است مارسیال، این فصل در لیگ برتر تنها 3 گل به ثمر رسانده است.

1405