لیگ دسته اول/پیروزی فجرسپاسی در خانه و شکست نساجی مازندران

لیگ دسته اول/پیروزی فجرسپاسی در خانه و شکست نساجی مازندران

وبسایت رسمی برنامه نود - در روز دوم هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان دو دیدار برگزار شد که فجر سپاسی با پیروزی برابر ایرانجوان بوشهر به رده شانزدهم صعود کرد. 

به گزارش وب سایت نود، در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان، قرار بود ۴ دیدار برگزار شود که با لغو دیدار پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان و آلومنینیوم اراک- سپیدرود رشت تنها دو دیدار برگزار شد. این در حالی است که دیدار پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان دیروز هم به دلیل بارش شدید باران لغو شده بود و مسئولان برگزاری دیدار نتوانستند برای امروز هم زمین بازی را برای برگزاری بازی آماده کنند.

اما در دو دیدار همزمانی که برگزار شد، ابتدا خیبر خرم‌آباد به مصاف نساجی مازندران رفت که در پایان خیبر با نتیجه ۲ بر یک قائمشهری‌ها را با شکست بدرقه کرد تا روزهای سیاه نساجی همچنان ادامه داشته باشد. در این دیدار احمد جعفری (۳۰) و مهدی عبدی (۳۵) برای خیبر و محمد عباس‌زاده (۳۷) برای نساجی گلزنی کردند.

محمد عباس‌زاده در این دیدار هجدهمین گل خود در لیگ آزادگان را به ثمر رساند. با این نتیجه نساجی با ۳۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند و خیبر خرم‌آباد با ۲۳ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

در دیگر بازی امروز فجرسپاسی میزبان ایرانجوان بوشهر بود که شاگردان غلامحسین پیروانی در یک دیدار جذاب توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ حریف بوشهری خود را شکست دهند.

در این دیدار ابتدا سجاد فیض‌اللهی در دقیقه ۸ ایرانجوان را پیش انداخت اما در ادامه کار حامد حیدری (۴۹) و سهراب ادیب (۹۰) فجری‌ها را پیش انداختند و گل دقایق پایانی مهدی قائدی نتوانست ایرانجوان را از شکست نجات دهد.

با این نتیجه فجرسپاسی پس از مدت‌ها قعرنشینی با ۲۰ امتیاز به رده شانزدهم صعود کرد و ایرانجوان بوشهر با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

2051