تاردلی: کولیبالی می تواند رونالدو را مهار کند؛ برنابئو ورزشگاه ترسناکی است

تاردلی: کولیبالی می تواند رونالدو را مهار کند؛ برنابئو ورزشگاه ترسناکی است

وبسایت رسمی برنامه نود - مارکو تاردلی معتقد است که ناپولی آماده است تا بیشترین استفاده را از بازی مقابل رئال مادرید ببرد و توضیح داد که این تیم چطور می تواند رونالدو را متوقف کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پارتنوپی فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها خواهد رفت، و قهرمان سابق جام جهانی در مصاحبه با Il Mattino توصیه هایی به تیم ساری داشت:

بدون شک سانتیاگو برنابئو ورزشگاهی است که می تواند ترسناک باشد. این تنها چیز نامعلوم است، که آتزوری چگونه در مادرید مقابل تیمی با تجربه اروپایی فوق العاده زیاد، عمل خواهد کرد. هرچند ناپولی از این نقطه نظر خیلی رشد کرده و با نحوه بازی که دارند، می توانند برای هر تیمی از جمله رئال مادرید مشکل ساز شوند. من ناپولی را در فرم خوبی می بینم، آنها آماده اند تا بیشترین استفاده را از این مسابقه ببرند.

رونالدو؟ شما با تعادل و بازی به عنوان یک تیم می توانید او را متوقف کنید. علاوه بر این، ناپولی مدافع بسیار خوبی مثل کالیدو کولیبالی هم دارد.

دیگو مارادونا؟ بهتر است که او را درون زمین ببینیم، من او را آنطور تصور می کنم، اما دیدن او روی سکو ها به عنوان تماشاگر هم فوق العاده است.

1771