هفته سقوط مردان کلین‌شیت

هفته سقوط مردان کلین‌شیت

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و یکم لیگ برتر برای دروازه‌بانانی که در هفته‌های اخیر عملکرد موفقی داشتند هفته بدی بود و همه آنها رکوردهای خوب شان را از دست دادند.

به گزارش سایت نود، یکی از بازنده های اصلی هفته بیست و یکم علیرضا بیرانوند بود. دروازه‌بان پرسپولیس تمامی رکوردهایش را خراب کرد. او در یک بازی به اندازه 15 بازی قبلش در این لیگ گل خورد.

بیرانوند در شش بازی قبلی کلین‌شیت کرده بود که آن هم از دست رفت. گلر شماره یک قرمزها پس از 613 دقیقه گل خورد و فرصت رکوردشکنی در لیگ برتر را از دست داد.

حامد لک دیگر دروازه‌بانی است که در هفته 21 با کلین‌شیت متوالی خداحافظی کرد. دروازه‌بان سایپا قبل از بازی با گسترش فولاد در چهار بازی گل نخورده بود. لک هم در همین هفته دروازه‌اش را باز شده دید و پس از 463 دقیقه گل خورد.

ناصر سالاری دروازه‌بان جدید صنعت نفت آبادان که در دو بازی قبلی اش در لیگ گلی دریافت نکرده بود هم سرانجام گل خوردن در لیگ برتر را تجربه کرد.

بیرانوند با اینکه این هفته 3 گل خورد اما همچنان رکورددار کلین‌شیت در این فصل با 12 بازی است. تمامی رقبای بیرانوند در زمینه کسب آقای کلین‌شیت هم در این هفته گل خوردند.

محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، مهدی رحمتی، فرناندو ده خسوس و رحمان احمدی هیچ یک نتوانستند دروازه تیم شان را بسته نگه دارند.

محسن فروزان هم که در این هفته‌ها روی نوار کلین‌شیت حرکت می کرد این هفته دروازه‌اش باز شد.

57189