لاتزیو 1 - 1 میلان؛ دوناروما و سوسو ناجیان روسونری

لاتزیو 1 - 1 میلان؛ دوناروما و سوسو ناجیان روسونری

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم لاتزیو و میلان در هفته بیست و چهارم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم ششم و هشتم جدول سری آ در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اختلاف امتیاز دو تیم تنها 3 امتیاز بود و هر یک از دو تیم برای زنده ماندن امیدهایشان برای دریافت جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار داشتند. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب لاتزیو:

استراکوشا، باستا، هوئیدت، دیورای، رادو، بیلیا، ساویچ، پارولو، کیتا، اندرسون، ایموبیله

ترکیب میلان:

دوناروما، آباته، گومز، زاپاتا، وانگیونی، پاسالیچ، لوکاتلی، پولی، سوسو، دئولوفئو، اوکامپوس

نیمه نخست این دیدار به شکلی متعادل آغاز شد و هر یک از دو تیم با حملات خود سعی بر پیش افتادن از حریف داشتند. لاتزیو در دقیقه 10 این دیدار موقعیت خوبی را توسط باستا از دست داد که با درخشش دوناروما توپ راهی کرنر شد و پس از آن بیلیا روی این ضربه کرنر با ضربه ای والی به سختی دروازه میلان را تهدید کرد که باز هم با عکس العمل تماشایی دوناروما نتیجه بدون گل باقی ماند. میلان نیز بیکار ننشست و دردقیقه 17 موقعیت خوبی را توسط سوسو از دست داد، دیورای در این صحنه با تکل خود مزاحمتی را برای سوسو ایجاد کرد و توپ با برخورد به دست او راهی کرنر شد، روسونری ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور این دیدار  تنها رای به ضربه کرنر داد.

دقیقه 45+1: ایموبیله در محوطه جریمه توسط دوناروما سرنگون شد تا داور این دیدار رای به پنالتی بدهد. لوکاس بیلیا پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

نیمه نخست این دیدار شاهد نبردی تماشایی و پایاپای از سوی دو تیم بودیم، هر یک از دو تیم با ارائه نمایشی هجومی سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند و با درخشش دروازه بانان و همچنین بی دقتی مهاجمین دو تیم در نهایت در این نیمه تنها یک گل را شاهد بودیم.

نیمه دوم این دیدار برعکس نیمه نخست بسیار سرد و کسل کننده آغاز شد، میلانی توانایی ایجاد موقعیت حساس روی دروازه لاتزیو را نداشتند و لاتزیو نیز در پی کنترل کردن شرایط این دیدار بودند. در ادامه در دقیقه 67 این دیدار میلان می توانست صاحب یک ضربه پنالتی بشود اما باز هم داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از آن سوسا از فاصله 30 متری ضربه آزاد تماشایی را روانه دروازه لاتزیو کرد که باز هم با عکس العمل خیره کننده استراکوشا همراه شد تا لاتزیو همچنان با تک گل بیلیا از حریف پیش باشد. در ادامه لاتزیو نیز در دقیقه 80 روی اشتباه مدافعین میلان موقعیت خوبی داشت اما ضربه ساویچ با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 83: ایموبیله به شکلی عجیب صاحب موقعیتی تک به تک شد، او سعی کرد دوناروما را از پیش رو بردارد اما عکس العمل این دروازه بان جوان باعث شد تا میلان همچنان به بازگشت به این دیدار امیدوار باشد.

دقیقه 85: سوسو داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای تماشایی موفق شد گل تساوی بخش را برای میلان به ثمر برساند.

نیمه دوم این دیدار به شکلی سرد و کسل کننده آغاز شد اما در ادامه میلان بر دامنه حملاتش افزود، این تیم می توانست حداقل یک ضربه پنالتی را نیز داشته باشد با این حال در پایان دوناروما با تک به تکی که از ایموبیله گرفت ستاره میلان بود تا این تیم موفق شود بازی را به تساوی بکشاند.

1899