کاپلو: برای ناپولی آرزوی موفقیت می کنم؛ آنها باید بازی خود را به رئال مادرید تحمیل کنند

کاپلو: برای ناپولی آرزوی موفقیت می کنم؛ آنها باید بازی خود را به رئال مادرید تحمیل کنند

وبسایت رسمی برنامه نود - فابیو کاپلو هم در آستانه جدال دو تیم رئال مادرید و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد این مسابقه صحبت کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، با عملکرد کنونی تیم ناپولی خوش بینی ها در ایتالیا نسبت به شانس این تیم مقابل قهرمان 11 دوره اروپا افزایش یافته و کاپلو در مصاحبه با Radio Kiss Kiss گفت:

ناپولی باید خیلی مراقب باشد، نه فقط در 15 دقیقه نخست مسابقه؛ آنها باید آنقدر خوب باشند تا هنگام مالکیت توپ توسط رئال مادرید، به زحمت نیفتند. هواداران لوس بلانکوس همیشه به پیروزی و تماشای فوتبالی فوق العاده عادت کرده اند، بنابراین اگر ناپولی کنترل بازی را در اختیار بگیرد، ممکن است سوت بزنند. ناپولی هرآنچه برای سخت کردن کار برای رئال مادرید لازم است را دارد چون آنها مستقیم بازی می کنند و این می تواند برای تیم زیدان مشکل ساز شود.

آنها بازیکنان مهمی مثل مارسلو و کروس دارند، که در عقب زمین می توانند به خوبی با توپ بازی کنند و این می تواند تاکتیک مهمی باشد. مارسلو و کارواخال، دو مدافع کناری بسیار عریض بازی خواهند کرد و تغییر جریان بازی توسط آنها می تواند برای ناپولی مشکل ساز شود. ناپولی همیشه باید توپ را به سرعت رو به جلو حرکت دهد و هرگز نباید عقب نشینی کند. آیا بهتر است بازی را کنترل کنید یا بازی کنید؟ آنها می توانند برای تحمیل بازی خود در برنابئو تلاش کنند، اما با بازیکنان ستاره ای روبرو خواهند شد. برای ناپولی آرزوی موفقیت می کنم.

1771