تساوی بدون گل انگلیس مقابل ایرلند

تساوی بدون گل انگلیس مقابل ایرلند

جک وارنر با ۱۰ میلیون دلار رشوه چه‌کار کرد؟!نایب رئیس سابق فیفا در سال‌های اخیر تنها در یکی از رشوه‌هایی که دریافت کرد، ۱۰ میلیون دلار پول به دست آورد که اکنون مشخص شده که او با این پول کلان چه کاری صورت داده است.

محرومیت و جریمه نقدی برای مس کرمانکمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان صادر کرد.

ایبرا موقع فینال لیگ قهرمانان چه کار می‌کرد؟مهاجم عجیب سوئدی که سابقه بازی برای یوونتوس و بارسلونا را در کارنامه خود داشت، ترجیح داد دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا را تماشا نکند و به کوه برود!

جزییات پرونده فساد در فوتبال:از فرار مالیاتی ۲۵ میلیارد تومانی تا ۴۰۰ سفر خارجی کفاشیان و دبیرکلش!حسین آذین گفت: قرار شد خلاصه این گزارش در صحن کمیسیون قرائت شود و برای قرائت در صحن علنی به هیات رییسه ارجاع شود.

ادامه افشاگری‌ها از فساد فیفا در زمان بلاتر؛مراکش میزبان واقعی جام جهانی ۲۰۱۰؟ساد در فیفا به جام جهانی ۲۰۱۰ نیز رسید و مشخص شد آفریقای جنوبی به جای مراکش میزبانی این رویداد حساس را به دست آورد.

بلاتکلیفی مطلق ملوان در فصل نقل و انتقالاتفصل نقل و انتقالات فوتبال در حالی آغاز شده است که تیم فوتبال ملوان به واسطه اختلاف مالک فعلی این تیم و مسئولان شهر انزلی در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برد.

قاسم حدادی‌فر با انتشار نامه‌ای از مردم عذرخواهی کردقاسم حدادی‌فر پس از اعلام انصراف از حضور در اردوی کنونی تیم ملی فوتبال، با انتشار نامه‌ای از مردم عذرخواهی کرد.

کروش در بیانیه اش به چه کسی طعنه زد؟!بیانیه ای که روز شنبه دپارتمان تیم ملی با تائید کارلوس کروش صادر کرد، نکته جالبی داشت.

پرونده بازیکن جوان تیم ملی زیر دست رئیس ستاد کل نیروهای مسلحشنبه قرار بود کروش به همراه هافبک تیم ملی به نظام وظیفه در میدان سپاه بروند تا درباره مشکل این بازیکن با مسولان حرف بزنند.

جهانی: سر ملوان را زیر آب نکنیدغفورجهانی پیشکسوت باشگاه ملوان با ابراز تاسف از وضعیت کنونی این تیم گفت:بااختلاف و منازعه و چوب لای چرخ گذاشتن سر ملوان را زیر آب نکنید.

پنجعلی: زشت‌ترین رفتار با علی دایی شدسرپرست اسبق پرسپولیس گفت: به فوتبال نگاه امنیتی دارند و کاش باشگاه را به پیشکسوتان می‌دادند.

ناراحتی پیرلو از شکست در فینال لیگ قهرمانانیوونتوس با شکست مقابل بارسلونا جام قهرمانی اروپا را از دست داد پیرلو از این شکست بسیار ناراحت است

رئیس فدراسیون آلمان: بلاتر هرچه زود‌تر باید فوتبال را رها کند و برود!ولفگانگ نیرزباخ ۶۵ ساله در واکنش به رخدادهای اخیر فیفا گفت: بلاتر باید هرچه زودتر فوتبال را رها کند و برود.

عباسی: دوستان عاقل باشند و اجازه ندهند شکایت تراکتورسازی به خارج از ایران کشیده شودمدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: دوستان اجازه ندهند شکایت ما به بیرون از ایران کشیده شود.

حاشیه تمرین تیم ملی فوتبالبازیکنان تیم نونهالان استقلال که در تمرین امروز تیم ملی حاضر شده بودند با ملی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند.