رینا: گلزنی راموس در دقایق پایانی اتفاقی نیست؛ ناپولی مدعی قهرمانی اروپا به حساب نمی آید

رینا: گلزنی راموس در دقایق پایانی اتفاقی نیست؛ ناپولی مدعی قهرمانی اروپا به حساب نمی آید

وبسایت رسمی برنامه نود - گلزنی در دقایق پایانی مسابقات برای سرخیو راموس به یک عادت تبدیل شده، اما پپه رینا، دروازه بان اسپانیایی تیم ناپولی معتقد است که این گلزنی ها اتفاقی نیستند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رینا در مصاحبه ای که با برنامه 'A Diario' از رادیو Marca داشت، گفت:

عزم راموس تفاوت ها را رقم می زند. حضور او در محوطه جریمه در دقیقه '93 اتفاقی نیست. ما در فرم خوبی هستیم و باید شخصیت داشته باشیم و به سبک بازی خود پایبند باشیم. مردم به خصوص نسبت به بازی برگشت، بسیار هیجان زده هستند، هرچند ما از سختی کار آگاهیم. تنها راه پیروزی این است که شجاع باشیم و برای آن تلاش کنیم. ما واقع گرا هستیم و مدعی فتح لیگ قهرمانان به حساب نمی آییم.

وی در مصاحبه ای هم که با Gazzetta dello Sport انجام داد، گفت:

نمی توانم این بازی را واگذار کنم. ناپولی باید بدون هیچگونه پیچیدگی وارد میدان شود. این تیم ساری با سرعت و کیفیتی که در اختیار دارد، می تواند مقابل هر تیمی نتیجه بگیرد. با اینحال، باید به خودمان و شانس پیروزی باور داشته باشیم. هیچ دلیلی برای ترس وجود ندارد. اگر قرار باشد ناپولی شکست بخورد، مقابل قهرمان اروپا این اتفاق رخ خواهد داد. هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. اگر از طرفی دیگر پیروز شویم، ثابت خواهیم کرد که یک پدیده هستیم، و این برای همیشه دیدگاه های شخصی را تغییر خواهند داد.

1771