سیمئونه: عملکرد کاراسکو خارق العاده بود

سیمئونه: عملکرد کاراسکو خارق العاده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - یانیک کاراسکو در دیداری که اتلتی با حساب 3-2 مقابل سلتا ویگو به برتری رسید نقش کلیدی داشت و دیگو سیمئونه پس از این دیدار از این بازیکن تقدیر کرد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم دیداری تماشایی را به نمایش گذاشتند و اتلتی موفق شد پس از دو بار عقب افتادن از حریف، به شکلی دراماتیک در این دیدار به پیروزی برسد. سلتا ویگو که با گل گویدتی از حریف پیش افتاده بود، با ضربه تماشایی کاراسکو همه چیز را از دست رفته دید و در نهایت گل گریزمان باعث شد تا هر 3 امتیاز این دیدار به حساب اتلتی واریز شود. با این حال سیمئونه پس از این دیدار با تقدیر از کاراسکو و گامیرو – که در وقت های تلف شده یک بار توپ را به تیرک دروازه حریف کوبید- در نشست خبری پس از این دیدار گفت:

کاراسکو به سختی تلاش می کند و پیشرفت خوبی داشته است. او فصل را به بهترین نحو شروع کرد و آمارهای فردی اش را نسبت به فصل گذشته بهبود بخشید، در بارسلونا عالی بازی کرد و امشب هم عملکردی خارق العاده داشت. او روی هر 3 گل تاثیرگذار بود و مهمترین گل این دیدار را به ثمر رساند. برای مهاجمین گلزنی بسیار ضروری است. همانطور که گلزنی برای گامیرو بسیار مهم است، او بسیار آرام است و کمک بزرگی به تیم انجام می دهد.

تماشاگران از این دیدار استقبال نکرده بودند و ورزشگاه ویسنته کالدرون در این دیدار به حدی متوسط پر شده بود، با این حال سیمئونه با قابل درک دانستن علت این موضوع افزود:

روز سختی بود، همچنین شب بسیار سردی بود و روز بعد مردم باید در محل کارشان حاضر شوند. با این حال هواداران حاضر در ورزشگاه نقش کلیدی در دقایق پایانی این دیدار داشتند.  10 دقیقه پایانی این دیدار بهترین بخش بازی برای ما بود چراکه موفق شدیم در این دقایق مقابل حریف به برتری برسیم.

1899