اینتر 2 - 0 امپولی؛ پیروزی آسان نراتزوری در غیاب ایکاردی

اینتر 2 - 0 امپولی؛ پیروزی آسان نراتزوری در غیاب ایکاردی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان پیولی در غیاب دو ستاره خود در خانه مقابل امپولی به پیروزی رسیدند تا به رده چهارم جدول صعود کنند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اینتر و امپولی از هفته بیست و چهارم سری آ در ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 10: اینتر تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دروازه بان تیم میزبان ضربه سر پر قدرت پالاسیو روی ضربه ازاد ارسالی ماریو را با یک عکس العمل تماشایی مهار کرد.

دقیقه 14: سانتر ارسالی کاندروا پس از برخورد به مدافع امپولی به پالاسیو رسید. ضربه این بازیکن از بالای سر دروازه بان امپولی رد شد و ادر با یک استپ سینه توانست در آخرین لحظه توپ را وارد دروازه خالی کند.

دقیقه 53: امپولی که نیمه دوم را خوب شروع کرده بود صاحب یک موقعیت مناسب شد اما هندانوویچ در یک مصاف تک به تک ضربه مهاجم این تیم را مهار کرد و ماکارونه هم در برگشت نتوانست گل تساوی را بثمر برساند.

دقیقه 54: اینتر روی یک حمله سریع به گل دوم خودش هم رسید. سانتر زیبای ادر در دهانه دروازه به کاندروا رسید و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه را باز کرد.

دقیقه 72: بازیکن امپولی توپ را در میانیه زمین از دست داد تا همه چیز برای یک ضد حمله خطرناک اینتر فراهم شود اما پالاسیو این موقعیت را با پاس بدش که به بیرون زمین رفت هدر داد.

دقیقه 88: اینتر در دقایق پایانی بازی می توانست اختلاف را به سه گل برساند اما ضربه سر گالیاردینی که روی سانتر انسالدی در موقعیت خوبی قرار گرفته بود از کنار دروازه به بیرون رفت.

این بازی در نهایت با برتری دو گله تیم استفانو پیولی به پایان رسید تا اینتر که ایکاردی و پریسیچ را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت با 45 امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031