کونته: فابرگاس، پیرلوی چلسی است

کونته: فابرگاس، پیرلوی چلسی است

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته به تمجید از توانایی های فابرگاس پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، سسک فابرگاس هفته قبل به عنوان یار تعویضی به زمین آمد و موفق شد در مقابل تیم سابقش آرسنال گلزنی کند، اما این هافبک اسپانیایی در این فصل کمتر در ترکیب تیم کونته به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته و کانته و ماتیچ دو مرد اصلی سرمربی ایتالیایی در خط هافبک به شمار می آیند. با این وجود کونته به تمجید از فابرگاس پرداخته است:

سسک بازیکن بسیار بزرگ و یک نابغه در فوتبال است. در مورد سسک همانطور صحبت می کنم که نظرم راجع به پیرلو اینطور است. فابرگاس در کار با توپ نابغه است، سرعت تصمیم گیری او واقعاً بالاست.

اما بعضی اوقات باید تصمیماتی بگیرید و به بالانس در درون تیم فکر کنید. همانطور که بعضی مواقع هم باید تصمیماتی متفاوت اتخاذ کنید. از نظر من فابرگاس بازیکن بسیار مهمی برای تیم است و همیشه تلاش کرده ام طوری از او استفاده کنم که بهترین سود را برای تیم داشته باشد. نباید فراموش کنید که در پست او، کانته حضور دارد که به اعتقاد خیلی ها بهترین بازیکن لیگ است، و همچنین ماتیچ که به نظرم عملکردی خارق العاده دارد.

به هر حال باید چنین تصمیماتی گرفت و وقتی چنین بازیکنانی در این پست حضور دارند، بازی کردن در ترکیب اصلی آسان نیست. گرفتن بهترین تصمیم بعضی اوقات اصلاً برایم راحت نیست. اما در هر صورت فابرگاس بازیکن بسیار مهمی برای چلسی است.

1878