اوساسونا 1 - 3 رئال مادرید؛ پیروزی حیاتی شاگردان زیدان در ال سادار

اوساسونا 1 - 3 رئال مادرید؛ پیروزی حیاتی شاگردان زیدان در ال سادار

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 22 رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و اوساسونا به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم زیدان موفق شد با نتیجه 3-1 از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دو تیم رئال مادرید، صدرنشین لالیگا و اوساسونا، قعر نشین لالیگا در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم زیدان با کسب هر 3 امتیاز حساس این ورزشگاه سخت، شمار امتیازات خود را به 49 رساند و بالاتر از بارسلونا با دو بازی کمتر به صدر جدول بازگشت.

دقیقه '15: خیلی زود تانو به دلیل مصدومیت جای خود را به داوید گارسیا داد تا اوساسونا یک تعویض اجباری داشته باشد.

ذقیقه '17: شوت فاستو از پشت محوطه با برخورد به یکی از مدافعان رئال مادرید به سمت گوشه دروازه می رفت که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '24 (0-1)(کریستیانو رونالدو): پاس در عمق بنزما از میان دو مدافع اوساسونا در سمت راست محوطه به رونالدو رسید و شوت این بازیکن از میان پاهای سیریگو وارد دروازه شد تا ستاره پرتغالی 14ـمین گل خود را به ثمر برساند.

دقیقه '33 (1-1)(سرخیو لئون): دروازه رئال مادرید روی یک اشتباه باز شد؛ فاصله زیاد میان راموس و واران و اشتباه در آفساید گیری، لئون را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با ضربه ای زیبا و چیپ دروازه ناواس را باز کند.

دقیقه '35: بنزما فرصتی طلایی را از چند قدمی دروازه از دست داد؛ پاس عرضی رونالدو به دهانه دروازه در حالیکه از همه عبور کرده بود با ضربه پای چپ ضعیف مهاجم فرانسوی به دستان دراز کش سیریگو برخورد کرد و برگشت تا آه از نهاد مادریدی ها بلند شود.

دقیقه '48: سرخیو لئون از سمت راست با حرکتی عالی راموس را فریب داد و با پای چپ اقدام به شوت زنی کرد که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '57: خامس رودریگز به جای دنیلو که دچار مصدومیت شد، وارد زمین مسابقه شد؛ هافبک کلمبیایی بعد از مدت ها دوری از میادین به خاطر مصدومیت، به میدان آمد.

دقیقه '62 (1-2)(ایسکو): بالاخره گل دوم از راه رسید؛ داخل شلوغی محوطه اوساسونا، بنزما نتوانست به توپ ضربه بزند اما ایسکو از راه رسید، برای خود فضای خوبی ساخت و با ضربه کات دار و زمینی توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد.

دقیقه '74: پاس پشت دفاع خوب مارسلو برای رونالدو، با کنترل توپ عالی این بازیکن همراه شد و ضربه اش را با نوک پا به توپ زد که سیریگو با واکنش پای خوب خود، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه '86: به عنوان آخرین تعویض، کواچیچ به جای ایسکو به میدان آمد؛ پیش از او هم بنزما جای خود را در دقیقه '72 به لوکاس وازکز داده بود.

دقیقه '2+90 (1-3)(لوکاس وازکز): وینگر اسپانیایی کار را تمام کرد؛ پاس مارسلو به سمت راست، با حرکت بدون توپ عالی رونالدو به وازکز رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با ضربه ای چیپ برای سومین بار دروازه سیریگو برا باز کرد تا اوساسونا باز هم ناکام بماند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی: