اولین دربی که 120 دقیقه زیر باران برگزار شد

اولین دربی که 120 دقیقه زیر باران برگزار شد

پیشکسوت استقلال گفت: لزومی نداشته است که استقلالی ها و پرسپولیسی ها را به ضیافت دعوت کنند و قضیه را لوث کرده اند

به گزارش کاپ، مصطفی اردستانی درباره دربی اظهار داشت: استقلال در هفته های اخیر نشان داد که موتور این تیم راه افتاده است. روز به روز نتایج این تیم بهتر شد.

وی افزود:  از نظر روحی روانی بازی با السد به سود استقلال شد. منصوریان با استفاده از نیروهای جوان موفق ظاهر شده است و امیدوارم در دربی نیز روند موفقیت خود را ادامه دهد.

اردستانی درباره سوابق خود در دربی اذعان داشت: من 4 دربی بوده ام و این مسابقه شرایط خاص خود را دارد. در این بازی ها 2 مساوی داشتیم و دو شکست که یکی از آنها در ضربات پنالتی بود. در این بازی 120 دقیقه زیر باران شدید بازی کردیم.

پیشکسوت استقلال درباره تفاوت های دربی در دوران بازی او با امروز اذعان داشت: قدیم ما همه با هم دوست بودیم. وسیله ایاب و ذهاب نداشتیم و بعد از بازی با بچه ها پرسپولیس به خانه می آمدم. من در خیابان خاوران بازی را شروع کردم و با برخی از بازیکنان هم محل بودم.

وی درباره غیبت وریا غفوری گفت: احتمالا با همان ترکیب بازی با السد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد.

اردستانی راجع به کناره گیری از فوتبال گفت:  سالهای آخر بازی من بود و پورحیدری اصرار کرد که  در استقلال بمانم اما ترجیح دادم راهی بانک تجارت شوم و جای خود را به نیروهای جوان بدهم.

وی درباره ضیافت استقلالی ها و پرسپولیسی ها خاطرنشان کرد: لزومی نداشته است که چنین کاری کنند  و قضیه را لوث کرده اند

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی خود از نتیجه دربی اظهار داشت: این مسابقه را در منزل می بینم. فکر می کنم استقلال یک بر صفر برنده می شود.