لیورپول 2-0 تاتنهام؛ بازگشت قرمزها با درخشش مانه

لیورپول 2-0 تاتنهام؛ بازگشت قرمزها با درخشش مانه

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول موفق شد با ارائه یک نمایش خوب، مقابل تاتنهام به برتری برسد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، لیورپول که پس از بحران اخیر، نیازمند یک نمایش خوب بود، توانست با ارائه یک بازی خوب، با حساب 2-0 به برتری برسد.

ترکیب لیورپول: مینیوله، کلاین، ماتیپ، لوکاس، میلنر، لالانا، هندرسون، وینالدوم، مانه، فیرمینو، کوتینیو

ترکیب تاتنهام: لوریس، واکر، دایر، الدروایرلد، دیویس، دمبله، وانیاما، اریکسن، الی، سون، کین

دقایق حساس:

دقیقه10: لیورپول بازی را بهتر آغاز کرده و از جناح چپ تاتنهام، ضدحملات خطرناکی ترتیب داده است. نبود دنی رز در پست دفاع چپ کاملا احساس شده است.

دقیقه13: ضدحمله سریع لیورپول باعث شد کوتینیو در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد. دفع توپ زیبای الدروایرلد اما مانع گلزنی وی شد.

دقیقه 16: گل اول لیورپول توسط سادیو مانه! روی یک ضدحمله سریع و برق آسا، مهاجم سنگالی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و به زیبایی گل اول را به ثمر رساند.

دقیقه18: گل دوم و باز هم مانه! باز هم یک ضدحمله سریع و جا ماندن دفاع تاتنهام! توپ اول را لوریس از لالانا گرفت اما مانه در برگشت گل دومش را به ثمر رساند.

دقیقه21: باز هم مانه! مهاجم سنگالی در آستانه هت تریک بود که لوریس توپ وی را دفع کرد. نمایش دفاعی ضعیف تاتنهام و ضدحملات عالی لیورپول، کابوس پوچتینو شده است.

دقیقه26: موقعیت جدی تاتنهام توسط سون به هدر رفت! پاس زیبای دیویس مهاجم کره‌ای را با مینیوله تک به تک کرد اما ضربه وی درست به جایی زده شد که مینیوله حضور داشت.

دقیقه 32: این بار پس از ضدحمله لیورپول کوتینیو در موقعیت شوتزنی بود اما ضربه وی نیز به گل تبدیل نشد.

دقیقه55: در این دقایق بازی بیشتر متعادل شده و اکثرا در میانه میدان جریان دارد.

دقیقه71:روی سانتر میلنر ماتیپ در آستانه به ثمر رساندن گل سوم بود اما ضربه ضعیف وی نتوانست لوریس را مغلوب سازد.

دقیقه77: بازی به خشونت کشیده شده است. هندرسون، ماتیپ، میلنر از لیورپول و کین، وینکس و دایر از تاتنهام از داور بازی کارت زرد گرفته اند.

دقیقه85: لیورپول به خوبی بازی را مدیریت کرده است. نمایش درخشان لیورپول در اوایل بازی باعث شد تاتنهام شانسی برای بازگشت نداشته باشد.

درنهایت بازی با برد دو گله لیورپولی‌ها به پایان رسید.

1405