توقف اورتون و پیروزی پر گل ساوتهمپتون در هفته بیست و پنجم لیگ جزیره

توقف اورتون و پیروزی پر گل ساوتهمپتون در هفته بیست و پنجم لیگ جزیره

وبسایت رسمی برنامه نود - اورتون در مقابل میدلزبورو به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس شنبه با انجام هفت دیدار آغاز شد. در اولین بازی این هفته، آرسنال در خانه به سختی با دو گل سانچز مقابل هال سیتی پیروز شد و از فشارها روی ونگر کاسته شد.

از ساعت 18 و 30 به وقت تهران نیز 5 بازی برگزار شد که در مهمترین مسابقه، منچستریونایتد در خانه با دو گل ماتا و مارسیال، 2-0 واتفورد را شکست داد و 48 امتیازی شد.

اورتون بعد از کسب چند نتیجه خوب، این بار در مقابل میدلزبورو متوقف شد. بازی دو تیم در ریورساید با تساوی بدون گل پایان یافت. تافی ها با این تساوی 41 امتیازی شدند، بورو هم با 22 امتیاز، پانزدهم است.

استوک سیتی در ادامه روند خوب خود با تک گل آلن موفق شد در خانه کریستال پالاس را با نتیجه 1-0 شکست دهد. استوک با این برد به رده نهم رفت و پالاس هم همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

ساندرلند که امتیازات خوبی را در هفته های اخیر به دست آورده بود، این بار در خانه مقابل ساوتهمپتون با 4 گل شکست خورد. گابیادینی دو بار، لانگ و دنایر (گل به خودی) زنندگان گل این بازی بودند. ساوتهمپتون با این پیروزی به رده یازدهم رفت، ساندرلند هم همچنان در رده آخر جدول ایستاده است.

دیدار تیم های میان جدولی وستهم یونایتد و وست برومویچ هم با تساوی 2-2 پایان یافت. لانزینی و فقولی برای چکش های گلزنی کردند و چادلی و مک آلی برای وست بروم در این دیدار گلزنی کردند. وست بروم اکنون هشتم و وستهم در رده دهم است.

1878